Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av maria - 10 oktober 2007 17:52

Söndagen var pest hela dagen, måndagen var okej delar av dagen, igår var hela eftermiddagen och kvällen ur fas och idag fick jag än en gång gå och lägga mig direkt efter frukost och har legat i karusell större delen av dagen... Så naturligtvis är det därav min frånvaro härifrån beror på... Så ringer de och ifrågasätter om minstingen verkligen har behov av fritids!!! De ansåg att jag kunde väl vila mig måndag till torsdag klockan 08.00-13.15 Men när jag berättade hur det kunde se ut så nöjde de sig med att få in det skriftligt. Vet nå´n vad!!!


Jag har inte kommit utanför dörren idag men imorgon är en ny dag, man brukar säga så i alla fall... Imorgon SKA bli en bättre dag och jag SKA komma ut på en promenad, till och med i snö om det skulle bli så. Minstingen är sjuk igen oxå, hög feber denna gång så han har mest sovit bort dagen han med och maken har passat upp på oss bägge, stackars maken...


Jag ville ju så gärna få fota ett så gulligt kort jag fick med posten igår:) Tack, Helena! Så snällt av dig!!! Jag hoppas att jag kan fota det imorgon!


Jag hoppas att alla har haft en bra dag och får en bra kväll och att vi ses imorgon!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards