Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av maria - 11 oktober 2007 17:39

och ligger i maggen på oss alla. Det var jättegott!


Jag fick tag i min kontaktperson på försäkringskassan och att han "glömt" bort mig uppvägdes i alla fall av bemötandet:) Så nu är tid inbokad...


Maken och 14-åringen har nu äntligen åkt iväg för att inhandla jacka, mössa och vantar till 14-åringen... Det har tagit tid att komma till skott med det. Jag har vyssjat knyttet till sömns idag och varit mallig över det:) Öronen har busat lite fram och tillbaka men eftersom jag vilade i tid (tror jag) så står jag upp ännu (kanske det bara var dags för en sån dag)...


Nu ska jag försöka att komma in hos dem jag inte tagit mig in hos ännu i cybern, tänk att vissa dagar så är det lögn att komma in på vissa sidor...


Jag hoppas på en bra kväll för alla!!!

Av maria - 11 oktober 2007 14:00

ingen karusell men nog så mycket bus...


Det blev väl ungefär så som man kunde tänka sig med försöket att få tag i kontaktpersonen på försäkringskassan, personen ni söker är upptagen i sammanträde och återkommer klockan 15.00 Det är alltid så, varför då? Nu försöker jag precis tre igen om jag kan och sen får jag väl försöka imorgon då... Om jag inte får tag i honom så får jag väl prova på måndaf förmiddag, jag kan ju inte gissa mig till vart och när han vill träffa mig...


Här är det grått och det har regnat lite när jag vilade men ingen snö i sikte... Ikväll blir det biffstroganof och ris här samt sallad förstås... Det ska bli gott, det var länge sedan vi åt just biffstroganof:)


Jag hoppas att alla får en bra eftermiddag!!!

Av maria - 11 oktober 2007 10:36

en promenad idag:)) Men nu känner jag att jag måste vila lite innan jag gör något mer av dagen...


Det var lite kyla ute men inte allt för farligt, frikst kan man oxå kalla det:) Hundarna fick vara hemma med make och sjukling så att jag fick gå ifred och det var skönt. Nu ska jag vila för att sen kunna ta kontakt med min kontaktperson på försäkringskassan. När min arbetsgivare talade med honom för flera veckor sedan så sa han att han skulle kontakta mig snarast för att boka upp när och vart vi ska träffas innan mötet med arbetsgivare och läkare men han har inte hört av sig så då får välan jag göra det då.... Mötet är ju på måndag, menar jag.


Nej, nu vila och hoppas på en fortsatt bra förmiddag och dag för alla!!!

Av maria - 11 oktober 2007 07:24

Jo, idag är jag vaken än så länge, trött och lite manglad men vaken... Ska ta mig ut på en promenad, måste säkert vila efteråt men. Är väldigt vinglig fortfarande och sjösjuk, det hinner nog lagom gå över till nästa sväng...


Minstingen hade 40 gradersfeber igår kväll och vaknade idag med närmare 39 grader så han får kurera sig resterande av veckan.


Det ser lite kallt ut ute, när man sitter inne i värmen och kikar ut. Det finns ju kläder att sätta på sig:)


Jag hoppas på att jag ska kunna ta mig en redig cyberpromenad under dagen och att alla får en bra förmiddag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards