Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av maria - 12 oktober 2007 11:53

öronen busar på rätt bra idag igen, men vaddå, jag stod ju upp igår, man får inte begära för mycket...


Rörisen har varit här och satt upp alla elementen på plats, på måndag eller tisdag kommer han och drar rör och kopplar in det hela... Längtar tills det blir varmt och skönt i badrummet:)) Just nu anar man närapå frosten som på löven här bredvid:)) Nej, inte riktigt så illa men nästan....



Nu ska jag ta tag i lite som legat, som att ta lite foton:) och pyssla lite:))


Jag hoppas på en fortsatt bra dag för alla!!!

Av maria - 12 oktober 2007 07:19

Kände mig lite trötter idag när jag vaknade men det var tur att vi gick upp för 14-åringen shoppade väl loss så dant igår att han blev helt slut och somnade om efter att klockan ringt:) Sånt händer!


Ja, många talade om snö igår men här blev det bara regn och nu har det blivit varmare i luften igen... I helgen ska maken börja med att byta ut fönstren i källaren:) Jag ska om jag mår så fortsätta med fog och hyllbygge till badkaret:) Det blev ju så att igår kväll dök en röris upp med fem element och han ska, enligt sin egen utsago, dyka upp här idag och sätta upp elementen samt dra rören till dem, på måndag eller tisdag kommer han och kopplar in det hela och då kanske fönstrena är gjorda oxå:))


Vi hoppas  på att allt går bra, om jag får må gott så kanske badkarshyllan är klar oxå, då kan maken dra vatten till badkaret och sen kanske det kan badas här, vilket jag ju tjatat om ett tag nu:)


Jag hoppas på en fin förmiddag för alla!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards