Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av maria - 17 oktober 2007 16:27

och fått ner den där ljungen så att det finns lite vackert att mötas av när man kommer upp på trappan ute...


Maken håller på med mat, köttfärslimpa, fast plattare, går fortare så, potatis och sås, sallad oxå ja, inte att förglömma:))


Det jag ville få handlat var lite olika roliga pennor och kuvert, en tröja till 14-åringen och en del böcker som jag saknar i serier... Men när böckerna kostar det dubbla mot vad de gör på nätet så karade jag inte av att köpa dem oavsett hur fort jag ville få dem... Som sagt lite snål är jag:)) Så dessa har jag beställt på nätet istället:)) Kommer inom två till fem dagar, alldeles utmärkt, hämtas femton meter ifrån vårat hus, kan inte bli bättre!!!


Nu behöver jag mat känner jag och sen får man se vad kvällen bjuder på, jag hoppas i alla fall att den blir bra för alla!!!

Av maria - 17 oktober 2007 12:40

igen... Men jag kom ut på en jätteskön promenad och åkte med maken, även om jag satt mest i bilen för att jag inte orkade mer än de affärer jag skulle gå i:)


Nu hade jag tänkt att plantera ljungen och fortsätta min promenad i cybern men känner att det får vänta, jag, måste lägga mig och vila ett slag först.


Men jag gör det senare!!!


Jag hoppas på en bra och solig eftermiddag för alla!!!

Av maria - 17 oktober 2007 07:22

Men bara för de som arbetar måndag-fredag... Man ska komma ihåg det, tycker jag att många, många jobbar dygnet runt eller har sin arbetschema fördelat på dygnets alla timmar och värre kan det bli...


Idag var det lättare att stiga upp, känner mig inte lika mör längre så nu ska jag ut på en promenad och hoppas på att stå upp länge nog för att kunna följa maken att handla lite. Bäst att passa på när man får skjuts:))


Man kan inte se vad det blir för väder ännu men det känns klart ute, maken sa att när han var ut med hunden tidigare så såg han stjärnor på himlen. Jag älskar stjärnor, kan sitta i timtal och bara titta på stjärnorna:))


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards