Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av maria - 21 oktober 2007 18:52

Dagen har varit sådan att när jag inte har åkt karusell så har jag vilat eller sysslat med nålmotivation:)) Det har varit en mindre bra dag alltså... Nålmotivation pysslar jag med eftersom jag är paniskt rädd för nålar, mest droppnålar och det måste jag få imorgon, dropp, alltså för att kontrastvätskan kommer så... Nålmotivation innbär då att man sitter och sticker nålar i sig:)) Nej, absolut inte, det är mer åt Helmer och hans flygskräck....


Imorgon är jag nog bloggborta mest hela dagen, vi beger oss direkt efter att vi lämnat minstingen på lekis, så att vi hinner få i oss lite lunch innan det är dags, denna gång är det fyra till fem timmars bilresa, totalt sett... Så v är hemma någon gång på kvällen igen och som vanligt så vet jag ju att jag kommer att vara enormt trött men hur, det går inte att sia om...


Jag hoppas att alla har haft en långt mycket bättre söndag än jag och att alla får en underbar måndag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards