Direktlänk till inlägg 23 oktober 2007

Alltså, det ÄR segt som kola

Av maria - 23 oktober 2007 14:44

just nu på bloggagratis, för oss allihopa men det SKA bli bra så småningom:)


Jag har vilat och efter det så har öronen varit så luriga så det kanske inte blir någon extrapromenad just idag... Jag kanske tar och pysslar med något lite mer stillsamt här hemma, så att jag har sängen till förfogande om det behövs:))


Annars ser det fint ut ute, solen har bestämt sig för att kika fram lite då och då i alla fall:) Lite blå himmel, här och där... Ikväll blir det denna enormt fantasilösa mat, fiskpinnar, potatismos och sallad... Kanske är det därför öronen lurar på, nejdå, det var kanske att skämta för långt...


Kanske, kanske man skulle ta och se om man kan få upp lite kakel på den där badkarshylleväggen... Det vore något det. Vi får se!!!


Jag hoppas på en skön eftermiddag för alla!!!

 
 
Hannele

Hannele

23 oktober 2007 14:57

Det finns väl korta promenader, runt i trädgården ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

23 oktober 2007 16:05

Hannele: Det har du rätt i:))

 
Helena

Helena

23 oktober 2007 17:29

Ja det var svårt att komma in här idag men nu lyckades jag i allafall.=)
Kan tänka mig att det är som julafton att få gå omkring i en pysselbutik och känna på alla papper och annat.
Hoppas det har blivit nått pysslat för dig nu på eftermiddagen.
Själv har jag ett långfinger som gör ont och låser sig så fort jag böjer det.....så det har inte blivit så mycket pysslat idag.
Ha en mysig kväll vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

23 oktober 2007 17:32

Helena: Aj då, så tråkigt med fingret... Nej, jag har faktiskt inte pysslat något idag men jag har provat en stämpel jag köpte:)) Så det kommer, det kommer... Jag måste ju lära mig att fota det oxå men det kommer nog det oxå:) Jo, som på julafton och det är svårt att inte bli barn och tro att man kan få allt:)))

Ha en så bra kväll du kan!!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards