Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

Nu så, har jag fått lite kaffe

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte visste att jag behövde, i vart fall inte innan jag åkte:))


Nu är jag helt slut, det blir lite många timmar i sträck för mig detta, måste tänka på det i fortsättningen. Jag ska mig en promenix i cybern och sen lägga mig och vila... Om jag står upp så ska jag hämta minstingen på fritids, de har haft en höstfest idag och minstingen var så stolt över att han hade en maskeraddräkt med sig (det finns ett par att välja på) han skulle vara skelett, mouahahaha!!!


Här är det ett strålande höstväder med sol och imorse var det faktiskt lite halt på vissa partier asfalt, snart behövs bättre skor än gympaskor...

Jag hoppas på en fin eftermiddag för alla!!!

 
 
Gisan

Gisan

25 oktober 2007 16:47

Kaffetåren den bästa är ;-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ananasens

Ananasens

25 oktober 2007 16:53

Det där att se till att vila med jämna mellanrum är jag dålig på. Men visst mår man bättre om man gör så.

Här varnade de för halka i morse på radion. Dags med vinterdäcken snart.

Kram och ha en bra kväll!

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Lady Starlight

Lady Starlight

25 oktober 2007 20:29

Önskar dig en god natt bara. Ser ut som om dagen varit bra ändå, det gör mig glad att få läsa.

Kramar

http://denhemliga.blogspot.com

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

25 oktober 2007 20:58

Jasså du har ett skelett i garderoben du He he he

Hoppas du har haft en bra dag Kram!

http://padomi.blogg.se

 
elaina som bjuder in Dig till sig...

elaina som bjuder in Dig till sig...

26 oktober 2007 00:47

Maria, maria, ta det lilla lugna!
Jag bjuder på buffé inne hos mig, så slipper Du stå vid spissen å laga mat. Det räcker åt alla: välkommen...
;0)

http://elaina.bloggagratis.se/2007/10/25/332757-as

 
Helena

Helena

26 oktober 2007 08:21

Godmorgon vännen!
Vi klipper inte klorna själva på våra vovvar utan en vän till oss gör det.
Vilda var helt hopplös redan som valp...hon skrek som en stucken gris när vi klippte hennes klor.
Hon som klipper dem nu kom på att hon hört att vissa vovvar är otroligt känsliga över pulperna och när man klipper som vanligt klämmer man ihop pulpan.
Så hon började klippa på ett annat sätt...hon klipper som runt pulpan och Vilda säger inte ett knyst.
Men hon vill fortfarande inte klippa klorna så vi gör så att vi lägger henne på ett bord på sidan som man gör hos vetrinären och husse håller henne still medan vår vän klipper klorna.
Även om det fortfarande är lite bökigt så känns det så skönt att hon inte skriker och har ont längre.
Vi gör på samma sätt med Ella för hon vill inte heller gärna klippa klorna.
Det skulle ju kunna vara nått sånt som gör att Hobbe inte heller gillar att klippa sina klor.
Ha en mysig dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Lady Starlight

Lady Starlight

26 oktober 2007 08:48

God morgon.
Det är fortfarande lite krångligt att ta sig in hos dig men de kanske jobbar på det.

Vill bara önska dig en fin dag idag.

http://denhemliga.blogspot.com

 
tussegumman

tussegumman

26 oktober 2007 09:51

Hoppas du får en bra dag idag och ta det lugnt min vän! Du har så mycket omkring dig/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Isabelle

Isabelle

26 oktober 2007 11:12

Önskar dig en skön dag och en trevlig helg med mycket lugn och ro. KRAM!

http://www.humleochdumle.se

 
Ingen bild

Xena

26 oktober 2007 12:28

Nu stundar helgen och efter den en vecka där jag kommer göra en massa nytta.
*hoppas jag iaf*
Skall idag åka och lämna en dotter och hämta hem den andra.
Dom byts av här just nu.
Blir några sega timmar i bilen men det gör inget. Kan vila när jag kommer hem.
Är för övringt ganska pigg.
Detta Bmänniskoliv verkar passa mig

 
Ingen bild

Kärleksdravel

26 oktober 2007 12:34

Hoppas du med får en riktigt bra dag

Kramar om!

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

26 oktober 2007 12:38

Hoppas allat är bra med dig idag... osynlig som du är.

Önskar dig en skön helg

Bamsekramen

http://karljohansgarden.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 07:14

Reflexivt pronomen är lika med sig... Pronomen kan oxå delas in i personliga pronomen och possesiva pronomen... Jag tänker inte fortsätta men det känns som de tjugofem åren av semester ifrån svenska ordklasser och dylikt sitter något sånär igen, kans...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards