Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....


Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu mindre glad för att jag har alla länkar till bloggar jag vill titta in på  uppskrivna just på bloggen... En del har jag i länklisten men inte många:((


Så dagen har snurrat sig fram och bloggen blev övergiven då den aldrig ville släppa in mig... Nu är klockan nattidags för minstingen och sen ska jag försöka att vara lite trevlig mot maken en stund, om jag kan och orkar, tur att jag har en make med mycket stort förstående:))


Så jag hoppas att alla haft en bra dag och får en mysig kväll samt att jag kan komma in imorgon!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards