Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Hm, jag kom in...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av det trådlösa bredbandet och allt... Nu hoppas jag att det ska bli bättre i alla fall med bloggen i nästa vecka:)


Idag säger maken att han ska upp på taket och sätta upp den här takstegen som sotaren säger att han måste ha, annars går han inte upp på taket överhuvudtaget... Ska inte tala något om hur mycket en förbenad liten stege kostar men, men, utan den så blir det aldrig någon braskamin så det är bara att ta...


Själv ska jag göra räkningar och ta det lugnt i övrigt, märker på mina reaktioner på minstingens alla ljud att det liksom skriker lite i öronen på mig så det hoppas jag att det går över...


Jag hoppas att alla får en fin förmiddag!!! Och om jag inte komme rin något mer så hoppas jag att alla får en skön söndag, helt och hållet!!!

 
 
Lady Starlight

Lady Starlight

28 oktober 2007 08:11

Skickade nyss en kommentar men den försvann. Med risk för att vara tjatig så gör jag ett nytt försök.
Jag ville bara önska dig en fin dag idag. Lugn och så stadig som det går.
Kramar

http://denhemliga.blogspot.com

 
Helena

Helena

28 oktober 2007 08:18

Godmorgon på dig oxå!
Jag är absolut ingen nattuggla men alltid när det varit nått extra på dagen/kvällen så har jag svårt att sova.
Hjärnan går på högvarv och löser värdsproblem.
Hoppas din dag blir bra och att öronen håller sig lugna.
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Gisan

Gisan

28 oktober 2007 08:26

Jag önskar dig en fin söndag oxå! Hoppas att det går bra imorgon. Om jag inte minns fel var det ett besök inbokat då? Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

28 oktober 2007 08:28

Hoppas att du får en fin dag du också1
Ja, det är lite si och så med bloggen. Hoppas att den blir bättre nästa vecka. Ibland blir jag bara utkastad liksom...väldigt irriterande!
Kramar

http://trollpackan

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

28 oktober 2007 09:23

Godmorgon vännen...

Räkningarna var det med...ska nog försöka ta tag i dom med sen när jag kommit hem från jobbet

Ha en bra dag
Kram!

http://padomi.blogg.se

 
tussegumman

tussegumman

28 oktober 2007 10:41

Hoppas du får en bra dag och att du tar det lugnare. Jag förstår att det kan vara jobbigt med höga ljud ibland. Det blir nog väldigt fint med en braskamin men en stege behövs på taket. Det har vi också så att sotaren skall kunna sota. Ha det gott min vän! Jag har bytt blogg till Tussegumman.blogspot.com där det finns mer finesser och går fortare. Välkommen till min nya blogg/Kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
micke

micke

28 oktober 2007 13:08

Sotaren ja, men Tomten måste ju också ha sin ingång!! hehe..
Bloggande ja, har ju inte vart runt så mycket hos er alla de sista veckorna, så mycket annat som tar upp min tid!
Men även jag ska skärpa mig lite!! Ha de bäst!

http://beckfjall1.blogg.se

 
Ananasens

Ananasens

28 oktober 2007 19:13

Jobbigt när allt strular.

Hoppas öronen lugnat ner sig och att du haft en bra söndag!

Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Av maria - 25 oktober 2007 07:14

Reflexivt pronomen är lika med sig... Pronomen kan oxå delas in i personliga pronomen och possesiva pronomen... Jag tänker inte fortsätta men det känns som de tjugofem åren av semester ifrån svenska ordklasser och dylikt sitter något sånär igen, kans...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards