Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid då jag mår bra och att använda den till att bli frustrerad för att det inte fungerar det håller inte så....


Därför finns det nu en till Gnällspikar och Livsflanörer och så får det nog vara ett tag.


Hoppas på att alla får en fin kväll!!!

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!


Idag är dagen halvdan redan i från start så att säga så när jag tagit en liten promenad så ska jag vila ett tag innan jag bestämmer mig för hu dagen ska se ut, kan hända att den inte ser så mycket ut för dagen eller oxå så får den något litet innehåll ändå:))


Här regnar det lite till och från men det är inga mängder. Det går nog bra att gå i det... I helgen, eller igår satte maken upp denna takstege då som sotaren vill ha för att överhuvudtaget sätta sin fot på taket så nu ska väl maken boka in sotaren oxå då, braskaminens intåg som en funktionell braskamin närmar sig sakta men säkert:)) Vi har ju några milstolpar till när det gäller den... Sen har maken gjort klart nästan all el och alla golvsocklar är klara på nedre planet så nu är det väl dags att arbeta sig uppåt:)) Jag har mått till och från så jag har tagit hand om lite tvätt och småpul, det blev inget kaklande för min del, men det kommer väl!


Jag hoppas på att alla får en fin förmiddag och om bloggagratis ligger nere senare så hoppas jag att alla får en fin måndag på det hela!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards