Direktlänk till inlägg 10 april 2007

det funkade!!!

Av maria - 10 april 2007 16:11

Sen var det ju bara synd att jag var tvungen att vara med på en av bilderna, tagen på bar gärning av min make som fullkomligen älskar att fota mig när jag minst anar detta. Det är istället något som jag inte kan förstå varför det är så roligt att fota människor som antingen inte vill bli fotade eller när de inte vet om att de blir det.

Hur som helst så är jag glad att det fungerade med att använda sig av bilder ska nog plocka fram något på mig senare som är något mer rättvist. Jaha ja, varför sa jag det nu då, vad ska jag ta då? Bröllopsbilderna för tio år sedan eller???? Att man inte kan hålla sin lilla trut stängd ibland men det hade ju inte fungerat heller nej, utan jag skulle ha slagit band om fingrarna.....:))

I vilket fall som helst så en kökskakling och en tegelvägg så där det gör man på en till två helger och det är ju så härligt att se resultatet växa fram.

 
 
Ingen bild

Persilja

10 april 2007 17:44

Men vad duktig du var! Det gick ju snabbt! Och vad fint du kan kakla! Kan man kakla- då kan man nog lägga in bilder på bloggen oxå! fniss!
Nu måste du fota de där snäckorna du skrev om som du satte i badrummet. Det lät så vackert. Och så kan jag ta en bild på karln och barnen och...Nej jag bara skojar!!! Snäckorna räcker!!!!
Ha en bra kväll!!!

 
Ingen bild

Persilja

10 april 2007 17:47

Hm..skrev nyss en lång kommentar-var tog den vägen???

 
Ingen bild

Persilja

10 april 2007 17:48

Aha! Du har börjat godkänna dem först-då fattar jag vart den tog vägen...ursäkta att man är lite okoncentrerad...

 
Ingen bild

Persilja

10 april 2007 17:50

Hej! Det var kommentatorsmarodören igen! Såg att du länkat till lilla mig! Vad gulligt!
Ska prova klicka på "mig" nu...hihi.

 
Ingen bild

Jag IGEN!!!

10 april 2007 17:52

Provade klicka på mig men kom till nån konstig ruta; netscape nånting...
Men å andra sidan kommer jag inte in till mig själv just nu-(det är därför jag är här och stör)så det kan ju bero på det...Ajö!

 
maria

maria

10 april 2007 17:53

Hej Persilja!

Hm, jag brukar inte godkänna kommentarerna först utan det var nog i min iver att få se om jag hade gjort allt rätt som jag glömde att klicka bort godkännandet. Men hahaha, jag kanske borde ha godkännande när jag missar att se att jag själv är med på en av bilderna, snacka om att ha bråttom att lära sig.....

Stort tack ska du ha!

http://livskraft.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards