Direktlänk till inlägg 16 april 2007

Väl uppe

Av maria - 16 april 2007 11:02


så står vi i en övre hall och där saknas det lite fönsterfoder odyl. Det är ju lätt åtgärdat, taket måste vi byta ut och naturligtvis tapeterna men i övrigt så är det en väldigt ljus och trivsam hall där man kan kura ihop med en go bok.
















I denna hall kommer man in till de rum som finns på övervåningen... En lika förskräcklig toalett som där nere men som för övrigt är fixad nu, kaklad, klinkrad och fogad, wc på plats och handfat likaså. Så nu är det farväl till hinken.































 Detta hus har tidigare varit som två lägenheter som har hyrts ut så det har ett kök på övervåningen oxå, det håller vi nu på att riva för det ska bli minstingens rum som för övrigt blev 6 år i lördags.... Hurra!!!

                                                  
                                                  
                                



















                                                  
                                                  
                                             Sen kommer vi till mammans och pappans rum som är en höjdare i storlek, jag älskar stora sovrum... Detta rum har dessvärre väv på väggarna så för att mamma ska få de tapeter hon vill ha så måste hon sätta upp easy cover först för att inte strukturen i väven ska gå igenom tapeten.




























Det här är små sidorum på övervåningen, det vitmålade tänkte vi använda som kontor/arbets/syrum och resten som förvaring.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards