Direktlänk till inlägg 20 april 2007

det blev en tidig morgon...

Av maria - 20 april 2007 06:59

Matte vaknade nödig och det gjorde att Hobbe ville ut och sen var det inte värt att lägga sig igen. Det gjorde inget för då fick jag möjlighet att packa det sista, väcka barn i tid (och otid).


Morgonen har jag löst på så sätt att det är inhandlat ett par nya gympabrallor åt 14-åringen och när han ska till skolan så är jag inte hemma, jag behöver bara ringa och påminna honom om att han faktiskt ska till skolan idag... Tänk hur ska detta se ut??? Chefers största arbetsuppgift kommer att bli att ringa runt bland sina anställda för att påminna dem om att de faktiskt arbetar och borde komma till sitt arbete.... skratt. Det skulle vara något det!!!


Nu ser jag fram emot att få komma iväg här snart. Inte riktigt ännu för jag "får" inte väcka 17-åringen förrän klockan 07.30 så då fick jag här lite tid att gå runt bland alla mina favoriter och läsa lite... Nu kommer jag ju inte i närheten av en dator förrän helgen är slut... "darr på läppen". Då har jag förstås en massa bilder att arbeta med tills de är uppladdade, små och lätta att använda sig utav så att texten hamnar lite till höger och vänster istället för över och under...


Jag hoppas att helgen blir bra och att alla får en skön helg. Här snöade det igår kväll men det ligger inte kvar. Jag längtar efter att solen och värmen ska komma tillbaka igen.


Stor helgkram till alla som behöver



 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

20 april 2007 08:57

Ha en skön helg o väntar med spänning på fler bilder...


Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Dubbelörnen

20 april 2007 10:37

har en utmaning till dig... inte lika mastig...

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

20 april 2007 23:11

Hej! Du undrade över om jag hade någon ljuslykta med prismor över... nej, det har jag inte, men jag kan gjöra om du vill! De kostar 150kr/st och de är ca.20 - 22 cm höga och ca.12 cm över det bredaste stället. Måtten kan variera eftersom de är handgjorda. Det är bara att säga till så sätter jag igång och "vevar"! Kul att du tyckte om dem!
Ha det så bra!

http://helenej.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards