Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Godmorgon! Jamen så var vi

Av maria - 3 oktober 2007 07:06

mitt i veckan igen då, för visst är det Onsdag idag!!!


14-åringen är fortfarande sjuk men minstingen han var nog inte så sjuk som han kände sig på morgonen så han får vackert gå till lekis idag...


De säger att det ska bli sol här idag och jag ska chansa på en promenad, förstås... Ikväll ska Hobbe klippas och det ska bli bra, han är så långhårig nu att vi knappt ser hans ögon, jag misstänker att han ser i alla fall för han håller fortfarande vakt på matte:))


Jag hoppas att det blir en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Helena

Helena

3 oktober 2007 08:24

Skönt att minstingen kryade på sig så fort,även barn kan behöva vila sig ibland.=)
Då får vi väl se en bild på en nyklippt och snygg Hobbe sen hoppas jag.
Ha en härlig dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
K - Magalös

K - Magalös

3 oktober 2007 08:27

God morgon!
Hade också en son hemma i går som var sjuk (?). Han försov sig, hade omprov och fick ont i magen... All min energi försvann, och så mycket med den nya kameran blev det inte gjort. Hoppas på en roligare dag idag.
Jag hade gärna varit hemma hos dig och ätit fiskgryta, det lät verkligen gott!
Tänk att jag skrev en kommentar igår som inte existerar idag... Känns som den kan ha blivit censurerad av någon utomstående... (Mailar)
Njut av dagen!

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Christina W

Christina W

3 oktober 2007 08:33

Hade ingen aning om att du inte var helt kry. Hittade ju hit helt nyligen. Kul att du kikade in på min blogg i alla fall...och kanske kan du tipsa mig om lite mer avancerade grejer när du är pigg nog att ägna dig åt det.

http://metrobloggen.se/godmat

 
gulligagumman

gulligagumman

3 oktober 2007 08:42

Krya på er! Hoppas er onsdag blir bra ändå.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 08:56

Helena: Jo, de kan behöva vila ibland, så tror jag att det var:)

Jo, jag hoppas på en fin bild av en nyfriserad Hobbe, vet inte om jag vågar ta ett före och efter foto:)) Han ser knappt ut som en pudel just nu:))

Hoppas på en bra dag för dig, vännen och att utslagen blivit bättre!!!

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:06

K-Magalös: Vad menar du med att du skrev en kommentar som inte existerar idag. Kan det inte ha varit spamskyddet som blev fel, ingen utomståendfe får censurera bland mina kommentarer, det är mitt ansvar och jag föredrar att censurera själv... Hade jag tyckt att jag inte kunde släppa din kommentar så skulle jag skrivit det till dig:)) Maila du så får jag se, det lät intressant! Hoppas att du får en dag att "leka" på idag då, det blir så där vissa dagar att inget blir som man tänkt sig... Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:13

Christina W: Kry och kry:) Jag har en sjukdom som jag har kroniskt så att säga och insjuknade för lite över ett år sedan så det har varit mycket att ställa om sig till... Avancerade tips! Nu blev jag nyfiken... Är det något så fråga på du, jag svarar efter förmåga:)) Jo, mat gillar vi här med och det är alltid roligt med recept:) Ha en bra dag!

 
Ingen bild

christina

3 oktober 2007 09:13

Visst r det onsdag, mitt i veckandag.
Önskar dig en skön dag min goa vän
kram

 
Annelie

Annelie

3 oktober 2007 09:24

Halloj!
Visst är det onsdag. Veckorna formligen rusar förbi som värsta snabbgående tågen.
Här hemma och runtomkring mig har det varit full rulle. Det känns som jag måste dela på mig flera gånger per dag.Idag ska jag vara chaufför till brorsan som ska sövas och göra en obehaglig undersökning :-(
Hoppas allt är som det ska med dig och att familjen friskar på sig snart.
PS. Tycker kaminen är snygg =)
Ha det gott/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:31

gulligagumman: Tack vännen! Ha en bra dag!!! Kram

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:33

Sockertopp: Så skönt, då har vi det fastlagt att det ÄR Onsdag idag, fniss... Man kan ju bli lite rådvill ibland, faktum är att då brukar jag tjuvkika hos dig:))

Ha en bra dag vännen min och jag hoppas att du mår bättre idag! Kram

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:34

Annelie: Jag förstod nog att du hade fullt upp omkring dig:) Men förstås mindre roligt med obehagliga undersökningar:( Jo, kaminen är snygg, det är nog bara jag o grabbarna som tycker att färgerna skär sig en aning men vi ska lugna oss så länge... Ha det så himla bra och kramen på dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards