Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Nu har jag tagit min promenad

Av maria - 3 oktober 2007 09:25

 men idag var den verkligen vinglig, det blir så... Solen som var utlovad har inte dykt upp ännu, kanske kommer fram emot eftermiddagen. Det var skönt att promenera ändå, man rensar huvudet rätt bra genom att gå och gå.


Nu har jag precis påbörjat min promenad i cybern och hälsat runt lite, ska fortsätta men först tänkte jag sätta på en tvättmaskin och se om jag kan ta ett bra kort på badkaret, där nere i källaren.


Rörmokarna förresten, de som skulle påbörja sitt arbete inom två veckor, de har inte hörts av mer, men de gör väl de hoppas jag för det är snart tre veckor sen de sa att de skulle vara igång inom två veckor och nu börjar det verklgen behövas värme där nere...


Hoppas på en fortsatt bra förmiddag för alla!!!



 
 
malve

malve

3 oktober 2007 09:39

trist med rörmokare...han som skällde ut mej för att jag inte hört av mej var här ett par timmar - för flera veckor sedan, och har inte hörts av sedan dess. så det kan ju inte ha varit så bråttom iallafall då.
hoppas att solen tittar fram snart. kram:)

http://malves.blogg.se

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 09:52

malve: Det är ju en annan variant med det här med rörisar:) Vi hoppas på att solen kommer.... Kram

 
Filifjonkan tittar in

Filifjonkan tittar in

3 oktober 2007 11:05

Godförmiddag Maria Jaha ser att du är på jakt efter yrkesmännen ..ja de lovar och lovar men säger aldrig om de menar samma år eller ens samma decennium att de skall komma,,samma här nere..skönt att du fick din morgonpromenad. Ja metrologerna ja de lovade oss grått idag här lyser solen från en blå himmel således ,,dom och deras prognoser,,,skakar på huvudet men lite kyligt är det 11,2 småblåsigt. I morse var det kallt i mitt hus bara +6 ute så

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

3 oktober 2007 11:15

Ja, du Filifjonkan, det är inte bara vädret som är upp och ned, hantverkarna tycks vara kraftigt påverkade av vädret, fniss... Så, dfet är kyligt hos fjonkan alltså, då kan det bli gott och gå på lite vernisage då:) Och solen fanns alltså hos Filifjonkan för hit har den inte kommit ännu fast att det var lovat så... Ingen ordning... jag får väl komma till fjonkan och lapa sol då!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards