Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Så var vi framme

Av maria - 5 oktober 2007 06:57

vid arbetsveckans sista dag och snart helg...


Ikväll ska vi skjutsa 14-åringen som ska besöka sin pappa, han har inte varit där på ett tag. Damsugaren står framme som en reminder till vem av oss som vill ta åt oss det:) Misstänker skarpt att det bara är maken eller jag som ser den...


Jag tror att det blir fint väder här, det känns så i luften även om det inte går att sia om genom att bara titta ut. Det börjar att vara mörkt ute när man går upp nu. Hobbe och jag försöker oss på en promenad idag igen sen får jag se vad det blir av dagen. I helgen hoppas vi på fint väder så att takpappen kommer upp på trädgårdsskjulet, skulle behöva rensa upp lite på gården oxå...


Jaha, Hobbe är friserad, till hälften:)) Han orkade inte hela vägen och blev mycket osamarbetsvillig efter kropp, mage och halva nosen, så han har kalsonger och inte byxor och halva nosen är lurvig:)) Ser lite skoj ut! Jag lånade med mig trimmern hem så vi ska försöka ta nos och tassar på honom här...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
trollpackan

trollpackan

5 oktober 2007 07:54

*Skratt*, han måste se kul ut! Halvfärdig liksom!
Hmm..dammsugare...usch då...jag kanske också måste...hmm..
Hoppas att dagen blir bra och att du kommer ut på en promis!
Kram!

http://trollpackan

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

5 oktober 2007 08:41

Lyllo dig som har en karl som ser damsugaren...Själv får jag nog lägga den i hans säng för att han ens skulle upptäcka den tror jag, på andra ställen skulle han bara flytta den men ändå inte reflektera över att det var en damsugare han flyttade ha ha ha.

Hoppas du har en bra dag Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

5 oktober 2007 09:17

Haha han måste se lite kulig ut lilla Hobbe.=)
Jag har slutat att ställa undan damsugaren,den behövs varje dag nu.
Ha en mysig fredag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 09:55

trollpackan: Hm, fniss... Jo han ser lite rolig ut faktiskt... Jo, trollpacka, ibland duger det inte med kvasten utan man måste ta till snabeldrakarna:)) Hoppas på en bra dag för dig vännen! Kram

 
Gisan

Gisan

5 oktober 2007 09:55

Fredagskramar till dig...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 09:56

Kärleksdravel: Ja, jag är ett stort lyllo med make som städar, diskar o lagar mat, handlar, bygger och ja, allt... Men inte kakel, klinker och tapeter, det är mitt!!!

Ha en urbra dag!!! Kram

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 09:57

Helena: Jo, han ser lite skoj ut, mest om nosen där bara halva blev klippt:)) Ja, förstår att de fäller en del, Hobbe gör ju inte det men när han är långhårig så drar han in jättemycket smuts istället:( Ha en fin fredag, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 09:58

Gisan: Tack, vännen! Detsamma till dig! KRAM!!!

 
Ingen bild

christina

5 oktober 2007 10:05

Städa kan man göra varje dag om man vill, blir väl en runda här också med snabeldraken.
Önskar dig en skön fredag vännen
Kram

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

5 oktober 2007 10:12

Kl är 1010 o har fortf bara kommit tilla "tänker städa", men snart så blir det "ska"... tror jag... om jag inte kommer till "måste handla" först o då blir det ingen städningen alls... *skrattar*

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 11:08

Sockertopp: Ja, städa kan man göra hur mycket som helst och börja om direkt när man har avslutat:)) Ha en härlig fredag! Kram

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 11:09

Dubbelörnen: ÅK OCH HANDLA!!! *skrattar*

kramar

 
Ingen bild

christina

5 oktober 2007 11:13

Har aldrig hänt mig att det kommit upp pokersidor, hmm konstigt, har det blivit nu eller har det alltid varit så?
Kram vännen

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 11:24

Sockertopp: Det har varit i ett par veckor men idag var det faktiskt inte... Jag säger till om det händer igen:) Kan vara någon luring som kopplar sig till dig och för varje gång någon klickar så får de pengar för det men i så fall kunde ju du gott få de slantarna själv:)) Jag säger som dagt till om det händer igen! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards