Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Det har varit oerhört

Av maria - 5 oktober 2007 11:09

segt på nätet och bloggen här på förmiddagen så jag gav uppe tt slag, nu verkar det fungera igen...


Lillasyster ringde och ville att vi skulle ta med oss lite fika och gå till en lekpark på eftermiddagen... Vi får se, om jag mår okej så kanske vi kan göra det, jag måste spara lite på mig så att jag orkar hänga med och lämna 14-åringen... Vi tänkte nämligen åka allihopa idag (ja, inte 17-åringen då) och sen skulle minstingen, maken och jag stanna till någonstans och äta lite:) Kan vara skönt då och då att slippa tänka på maten, annat än att äta den!


Solen har kommit, så det blev som jag trodde... Jag har inte försökt mig på att skala av det som behövs på Hobbe ännu, det blir nog ett projekt för helgen i så fall!


Ska avsluta min påbörjade cyberpromenad och sen vila ett slag, tänkte mig en kortpromenix på eftermiddagen oxå men som vanligt så vet man aldrig här:)


Hoppas på en fortsatt bra dag för alla!!!

 
 
Helena

Helena

5 oktober 2007 11:32

Jag kunde inte låta bli att skratta lite åt Hobbe när du beskrev honom med kalsonger.
Han kommer helt säkert att vara urtjusig innan helgen är över.=)
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Björn

Björn

5 oktober 2007 11:42

Hej Maria!
Med lite dektektiv arbete undrar jag om det är du som skrivit på min blogg om meniere?
Alltid skönt och veta att min inte är ensam i denna sjukdom.
Ha det bra // mvh. Björn

http://bjorn-meniere.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 11:56

Hej Björn!

Nej, det är inte jag som är maria som har kommenterat hos dig... Men även jag blir ju intresserad i alla fall eftersom jag har menieres... Jag blev erbjuden denna behandling omedelbart efter diagnos, då jag har så många attacker/vecka... Jag är dock glad över att jag sa nej för jag har nu insjuknat i mitt då friska öra oxå, så jag är sjuk på båda öronen och vill därför inte göra något destruktivt ingrepp utan hoppas på att det ger sig med tiden...

Vajert kan du stå på ett ben och blunda, jag kan inte stå på två ben och blunda, då rasar jag i backen rakt av:)) Undrar vad folk tänker om en ibland...

Hoppas av allt jag kan att det hjälper dig och att du får må bra för detta är en djävulsk sjukdom och det jag tror att jag lider allra mest av det är nog att aldrig veta... Barnen frågar om man kan gå till lekparken eller bio eller något och jag kan aldrig veta om det blir så eller ej... Ha det gott!!!

Jag kunde inte kommentera hos dig med min http://

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 11:57

Helena: Man kan skratta gott åt Hobbe just nu:)) Vi hoppas på att helgen fixar till det hela hos honom:) Kram

 
gulligagumman

gulligagumman

5 oktober 2007 11:59

Ja visst är det skönt att slippa laga mat ibland. Hoppas fredagen blir bra och solig som här hos mig.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

5 oktober 2007 12:35

gulligagumman: Precis:)) Ha en bra fredag trots jobb!!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards