Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Vi kom hem för en liten stund sen...

Av maria - 5 oktober 2007 19:50

Allt gick bra men jag mådde inget vidare, är ju alltid groggy och småyr ett bra tag efteråt oxå... Det blev en liten skräckfärd hemåt för vi upptäckte att lysena inte fungerar, bara helljuset, förmodligen en säkring som gått. Problemet var att vi redan hade passerat alla mackar och dylikt så det var bara att bita i det sura äpplet och åka hemåt utan lysen, positionsljusen fanns ändå, vilken tur:)


Nu ska i alla fall minstingen i säng och vi ska ta och bara vara en liten stund innan vi oxå faller till föga för sömnen... Imorgon kommer mammas hund hir och ska vara här ända tills den 15/10. Mamma med man och min mormor ska ut och resa, det blir säkert roligt för dem...


Nu hoppas jag att alla får en bra kväll och får sova gott och drömma sött!!!

 
 
malve

malve

5 oktober 2007 20:21

Sov gott!

http://malves.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

5 oktober 2007 21:18

Vet du, när jag sitter och läser hos dig, och om dina dagar, så tänker jag: Herreminje.. hur står hon ut! Denna yrsel som du måste dras med dag ut, och dag in... jag skulle bli tokig! Hur orkar du? Jag tycker du är fantastisk helt enkelt!! Allt som sker i ditt liv får bli mellan, före och efter dina tivolibesök - vareviga dag! Går det inte att fixa så att du får må lite bättre? Det måste ju vara så så jobbigt!! Jag beundrar dig verkligen..!

Vad alla verkar duktiga på att pyssla! Du också! Jag får knappt ihop till skosnörena...typ! Vad ska du göra?

Ha det gott.. goaste vän!

Sov gott.. och tack.. alltid för att du finns!

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ananasens

Ananasens

5 oktober 2007 22:16

Det lät ju inge kul att köra utan lyse. Tur det gick bra.

Hoppas kvällen blivit lite lugnare och att du får en snurrfri helg.

Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
cyberspunken

cyberspunken

6 oktober 2007 00:29

Om du gillar utmaningar så finns det en hos mig här... http://cyberspunken.blogg.se/1191612708_en_utmaing.html

Hoppas att du får en trevlig helg =)

http://cyberspunken.blogg.se

 
Ingen bild

maria

6 oktober 2007 09:04

malve: Tack, vännen och detsamma!!! Kramar

 
Ingen bild

maria

6 oktober 2007 09:09

Elisabeth: Tja, jag vet inte om man står ut, men man tar sig igenom det eller man har inga val, som ju faktiskt du oxå vet...

Det finns saker att göra men så länge det bara finns alternativ som förstör funktioner hos mig så vill jag avvakta att det brinner ut av sig självt... Det är svårt att klara sig utan två inneröron så det är inte så vanligt med ingrepp när man är sjuk i bägge öronen. Ibland är det ju så att jag sträcker mig själv för långt för att jag vill få vara med och det kostar ju alltid efteråt, så att säga men är värt det på något vänster...

Därför min vän så är det bara att gilla läget annars skulle man bli knäpp! Helt knäpp alltså, halvt galen är jag ju redan:))

Jag ska pyssla lite med kort hade jag tänkt, vi får se hur det går!

Hoppas på en bra dag för dig vännen min!!! Stora kramar!!! och en axel vid behov.....

 
Ingen bild

maria

6 oktober 2007 09:10

Ananasens: Nej, det var en skräckupplevelse för mig, kanske ännu mer pga att maken tycktes uppleva det som spännande:) Näpp, det är så svajigt här och schvungigt... Hoppas att det stillar sig under dagen! Ha en bra dag, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

6 oktober 2007 09:11

Cyberspunken: En utmaning säger du! Ja, under helgen här så är det nog lite kort om tid men till veckan:) Ska kika på det! Tack! Ha en bra helg!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards