Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

Godmorgon måndag och ny vecka!

Av maria - 8 oktober 2007 07:20

Igår blev det bloggborta igen då, denna gång ofrivilligt... Igår så gick jag upp för att äta frukost och fick lov att vända tillbaka till sängen på en gång och i sängen fick jag stanna ända fram till halvsju, sju på kvällen. Därefter var jag uppe någon timme men var så trött att jag gick och lade mig igen... Vissa dagar blir väl så, antar jag.


Är fortfarande groggy och väldigt ostadig här men nu ska det nog kunna gå över under dagen, hoppas jag.


Det ser ut att bli fint väder här idag, skönt med lite sol. Maken blev helt klar med trädgårdsskjulet igår, bara takpannor kvar men det samt att måla det ska vi göra nästa sommar, nu reder det sig över vintern:)


Jag hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

8 oktober 2007 07:39

Saknade dig igår :). Hoppas veckan din blir bättre...

Kram

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

8 oktober 2007 08:01

Vad jobbigt för dig. Hoppas dagen idag blir lite lättare.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ananasens

Ananasens

8 oktober 2007 08:11

Nää, men usch vilken dag. Hoppas verkligen du får mår bättre idag.
Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
malve

malve

8 oktober 2007 08:32

God morgon! Hoppas att din dag blir bra!
Kram:)

http://malves.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

8 oktober 2007 08:44

Aha, är det hos dig jag har glömt en av mina kvastar? Jamen, ta den och kvista över du också! Och håll i hårt, för den är ganska snabb den där.
Hoppas att din dag blir bättre än igår, så du kanske kan ta en promenad i det fina vädret(fint här iallafall).
Kramar!

http://trollpackan

 
Helena

Helena

8 oktober 2007 08:54

Ja vi är riktigt nöjda med gårdagen,de hon fick kritik på var sånt vi redan visste så det var helt rätt.
Vi får se hur hon växer till sig,hon har ju ett år på sig till nästa stora utställning på hemma på hemmaplan.
Hoppas du får må bättre idag vännen.
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
christina

christina

8 oktober 2007 08:56

Tack vännen för dina trösteord, du har ju själv bekymmer...
Fint med människor som bryr sig om andra och det gör du Maria.
Önskar dig en bra dag
Kram vännen

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 oktober 2007 09:07

Godmorgon Maria. så tråkigt att du fick ligga hela dagen igår..men andra sidan ibland kan de vara skönt i sängen med. Men det är baksidan av dina yrselanfall...Idag kanske det ordnar till sig skall du se hoppas det verkligen klappar dig på handen och ge dig inte ut på Kvasten idag ,,,tyckte trollpackan sa nåt om att hon sett till dig..;)

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

8 oktober 2007 09:09

Men gumman då...Usch...jag mår dåligt över att höra hur du har det ibland...Inget man önskar att någon hade

Hoppas dagen blir bättre Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:15

Dubbelörnen: Tack, vännen! Jo, jag hoppas allt på en bättre vecka jag med men vi får väl se...

Kramar

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:15

gulligagumman: Tack! Vi hoppas så! Kram

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:16

Anansasens: Ja, en skitdag blev det... Hoppas på ett par bra dagar nu... Kramen

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:17

malve: Tack, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:19

trollpackan: Jo, du glömde en och jag hade ju kunnat säga till:) men blev så sugen på att prova på:)) Det är inte så lätt som det ser ut det här att flyga på kvastar men... Ja, jag tar nog och kvistar över en sväng, har lite problem med jyckarna bara men jag kan ju hänga på en korg och sätta dem i:)) Ha en fin dag! Kram på dig vännen!

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:20

Helena: Jo, man får helt enkelt invänta växandet:) Hm, det är inte ofta vi människor vill växa på alla dessa bredder:))

Hoppas på en fin dag för dig, vännen! Och akta ryggen din! Kram

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:22

Sockertopp: Klart att du oxå måste känna så imellanåt... Det är väl när man känner så jämt som det börjar bli svårt att känna glädje och livslust... Du är ju för det mesta glad! Kram på dig o ha en så bra dag du kan, imorgon är en ny dag....

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:23

Jo, Filifjonkan så är det, det finns baksifor och framsidor av det mesta... Kvaten var lite oregerlig att styra, kanske saknar sin trollpacka... Får se, kanhända jag kikar över, om det finns lite popcorn kvar förstås:))

 
Ingen bild

maria

8 oktober 2007 10:24

Kärleksdravel: Nej, du får inte må dåligt, fast jag förstår hur du menar... Jag hoppas verkligen att dagen blir bättre, hela veckan med för den delen:) Ha en fin dag och njut av de vackra bilderna!!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards