Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Jag har vilat en stund

Av maria - 12 oktober 2007 11:53

öronen busar på rätt bra idag igen, men vaddå, jag stod ju upp igår, man får inte begära för mycket...


Rörisen har varit här och satt upp alla elementen på plats, på måndag eller tisdag kommer han och drar rör och kopplar in det hela... Längtar tills det blir varmt och skönt i badrummet:)) Just nu anar man närapå frosten som på löven här bredvid:)) Nej, inte riktigt så illa men nästan....



Nu ska jag ta tag i lite som legat, som att ta lite foton:) och pyssla lite:))


Jag hoppas på en fortsatt bra dag för alla!!!

 
 
malve

malve

12 oktober 2007 12:03

Vad härligt att ni ser slutet på det här...äntligen! Ha en trevlig helg. kram:)

http://malves.blogg.se

 
Isabelle

Isabelle

12 oktober 2007 12:22

Tänk, jag blir så barnsligt glad när den glada gubben dyker upp efter jag skrivit rätt kod. Haha, det är lite som roar mig :-)

Så bra att ni får in elementen nu när kylan kommer allt mer.

Hoppas du får må bra och att helgen blir trevlig :) Kram.

http://www.humleochdumle.se

 
Ingen bild

maria

12 oktober 2007 12:22

malve: Jo, det är skönt även om man blir lite fattig:))

Ha en skön helg, vännen! Kram

 
Ananasens

Ananasens

12 oktober 2007 15:48

Men vad skönt att de äntligen kommer och fixar de där elementen nu.

Hoppas örat hållit sig lugnt.

Ha en bra kväll!

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

12 oktober 2007 16:51

Ja men det tar ju sig, element är levererade nu är det bara koppling kvar så kan du njuta fullt ut där nere...

Ska nog ta mig en sväng till dig när badrummet är klart :)

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

12 oktober 2007 18:16

Va skönt att elementen är på plats=)Hoppas allt bus i öronen försvunnit och att du nu kan njuta av den stundande helgen/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

12 oktober 2007 18:51

Ja här har vi premiärslagit på elementen. Det har varit riktigt kallt hela dan. Brrr!!! Antar att ni också behöver elemetn snart, trots dne fina kaminen.

 
Elisabeth

Elisabeth

12 oktober 2007 21:57

Känns skönt, förstår jag, att du kanske börjat se slutet på tunne...nej, jag menar badrumsrenoveringen nu!

Ha det gott, vännen..varmaste kramar..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 08:54

Isabelle: Det är nog inte bara du som blir glad av gladagubbens uppdykande!!! Ja, det är skönt att det äntligen går lite framåt igen!

Ha en bra helg du oxå, vännen! Kramar

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 08:55

Ananasens: Ja, det är så skönt! Värme tack!:)) Mycket bus i öronen varvat med attacker... Inte så mycket att göra... Hoppas att det går bra för dig och att öron och förkylningar håller sig på plats! Ha en skön helg! Kram

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 08:57

Dubbelörnen: Ja, värme är ju ett stort framsteg, fniss, men det blir ju ännu bättre när badet är klart, fniss, det kommer det kommer.... *Skrattar*

Kom du! Ska väl snart ha det lite lugnare kring mig så kan vi träffas!

Kramar

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 08:58

Annlie: Tack vännen men jag tror att vi tar och skiter i de där öronen:)) Ja, värme längtar vi efter källarregionerna nu! Ha en fin helg vännen och kom ihåg att bara vara oxå:) Kramar

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 09:00

Persilja: Jag förstår att ni fått på elementen:)) Här är det kanske lite varmare men fuktigare... Så nu ska det bli skönt med värme i källaren och badrummet, brrr... Fniss, du skulle bara veta hur mycket arbete det är kvar innan vi kan elda i kaminen, fniss, men det kommer det med!!! Ha en fin helg vännen! Kramis

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 09:01

Elisabeth: Om inte annat så känns det skönt att veta att man ska kunna duscha utan att bli till en istapp innan:)) Och att sonen får värme i sitt sovrum;)) Fast, han kan behöva kylas av ibland, skrattar.... Ha en fin helg vännen! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards