Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Godmorgon denna soliga och

Av maria - 13 oktober 2007 08:24

frostiga Lördag!


Igår så försökte jag förgäves att komma in på en mängd sidor men blev hela tiden utkastad ifrån nätet:( Nätet gillade kanske inte mig igår... Ja, ja, efter min vilostund så försökte jag i alla fall i kanske en timme men det gick inte så då satte jag mig och pysslade lite:)) Det var skoj! Tog en stund innan jag kom på stuket med akvarellfärger... Har mest hållt på med kol och lite olja tidigare... Det blev rätt rogivande att försjunka in i piller och knåp en del klippande och pusslande:))


Jag har försökt att fota det kort jag fick i veckan och även på en del jag gjort men det var nog i fel ljus för korten syns knappt:( Ska försöka mer idag under eftermiddagen. På förmiddagen här så ska vi åka och köpa innertak tll 14-åringen och minstingen samt två blandare, en till handfatet i badrummet och en till badkaret i badrummet:)) Vi ska oxå köpa en hel del lister, taklister, dörrfoder och golvsocklar samt en och annan tröskel med övergång...


Ja, vi satsar på att jag kan hänga med in i butiken så att säga:) Resultatet får vi väl på vägen... Jag hoppas att alla får en bra förmiddag och att jag kan återkomma efter att vi slarvat runt med lite pengar igen!!!

 
 
Helena

Helena

13 oktober 2007 09:29

Jag slår av bixten när jag tar bilder på mina kort,de blir för ljusa annars.
Det bökiga med att ta bilder utan blixt är att man måste vara väldigt stadig på hand annars blir de suddiga.
Kul att du kommit igång och att du tycker att det är avslappnade.
Ser fram emot lite bilder på dina alster.
Ha en mysig dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
malve

malve

13 oktober 2007 09:38

trist när det inte funkar som man tänkt sej...hoppas dagen blir fin kram:)

http://malves.blogg.se

 
Lady Starlight

Lady Starlight

13 oktober 2007 09:47

Åh, vilken vacker bild. Hoppas du kan få en fin dag idag, bland lister och tak.

Kram

http://denhemliga.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

13 oktober 2007 11:18

Godmiddag på dig . Så vackert Gubben Frost gjort på dina blad här har han målat mitt gräs vitt idag morgon. Fast nu har det smält bort på de flesta ställena, Ja ibland är det sirap at komma in någonstans det segar och servern vägrar släppa in mig med men idag var den pigg och alert Tyvärr följer inte Filifjonkan med på byggvaruhuset hade varit alldels förtjusande trevligt att gå där med dig och titta och pilla på allt fint men efter i går på Maxi så är det rätt nödvändigt med en vilodag. kram på dig och handla inte allt bara nästan :)

http://filifjonkan-se

 
trollpackan

trollpackan

13 oktober 2007 17:54

Ja, ibland är det riktigt kul att "slarva" runt lite med pengar! Hoppas att du hade kul!
Kramar!

http://trollpackan

 
Ananasens

Ananasens

13 oktober 2007 18:34

Hoppas du lyckas fota. Alltid kul att se vad andra pysslat med.

Ha en bra kväll!
Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 19:34

Helena: Aha, blixten ja, den som är så svår att slå av:)) Men maken kan.... Ska prova det så får vi se om det går bättre då! Tack för tipset! Hoppas att du får en mysig kväll, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 19:35

malve: Kanske ska man sluta att tänka sig före, hur det ska bli:)) Ha en mysig kväll! Kram

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 21:54

Lady Starlight: Hm, vi kan väl stanna vid att dagen sög musten ur mig:)) Och utarmade plånboken en del:(

Kram

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 21:55

Ja, det har Filifjonkan rätt i, ibland är nätet segt som kola:)) Så fjonkan har vilat ordentligt idag nu? Så fjonkan orkar med morgondagen! Bra!

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 21:57

trollpackan: Hm, jo, pengar rök det massor av tusenlappar.... Men det blir nog fint med det vi ska göra av det:)) Kramen!

 
Ingen bild

maria

13 oktober 2007 21:58

Ananasens: Ja, nu har jag fått goda råd så nu ska jag försöka:))

Hoppas din kväll varit och fortsätter bra!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards