Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Ja, dagen gav ingen bonus

Av maria - 14 oktober 2007 17:43

i form av en promenad men det var kanske lika bra det... Morgondagen kommer att bli lång, tröttsam och arbetssam... Jag som inte grejar så mycket mer än max ett par timmar där jag ska ha fokus och vara uppmärksam ska då åka bil i två och en halv timme (att åka bil är tröttsamt) sen ska vi få i oss något att äta, med andra ord befinna oss bland en massa människor som rör på sig och en massa ljud och därefter ska jag fixa två möten efter varandra... Haha, jag skulle behöva ett par timmars vila mellan varje aktivitet! Men, men jag gör så gott jag kan och mer kan ingen begära...


Jag har i alla fall tvättat håret och tagit ett fotbad, ätit en god kycklingsoppa och ska snart hoppa in i duschen... Vi ska lägga oss tidigt för att ha goda odds om nattsömnen och imorgon ska minstingen få komma till lekis, efter att ha varit sjuk då i förra veckan... Sen är det i stort sett dags för oss att ge oss iväg...


På tisdag kommer maken att sätta igång med fönstrena i källaren och förhoppningsvis fungerar värmen i källaren då, det är lite med lite motstånd man går ner och klär av sig där nu för att hoppa in i duschen och det är med ett visst motstånd man lämnar det varma vattnet och ångan och går ut ur duschen:)) Snart så!!! Maken har startat lite idag med att sätta dit en del trösklar och golvsocklar, det blir kanon!!!


Då jag är borta mest hela dagen imorgon och förmodligen känner mig som om tåget kört över mig därefter så kommer det nog att bli lite bloggborta för mig då. På tisdag är nog allt som vanligt igen!


Så då önskar jag alla en trevlig kväll och en underbar morgondag!!!

 
 
Filifjonkan tittar in lägger en bullpåse på ditt n

Filifjonkan tittar in lägger en bullpåse på ditt n

14 oktober 2007 17:58

Ojoj så tufft det blir för dig i morgon rätt så komprimerat verkar det ajaj,,ja vila dig så fort du kan strunta i bloggen jag återkommer och kollar tisdag hur du mår vännen...det gör nog de andra med viktigare du kommer i fas så vi har dig tillbaka sen när det är bättre,, klappar dig på handen och säger godnatt sov so gott,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria mumsar bullar som energi

14 oktober 2007 18:17

Mums så goda bullar Filifjonkan haft på sin kaffebjudning idag! Så snällt av fjonkan att tänka att jag kunde behöva lite mumseri så här på kvällen innan jag ska nanna kudden. Tack ska Filifjonkan ha och fjonkan ska se att på tisdag är jag redo för cybern igen:))

 
Ingen bild

Lady Starlight

14 oktober 2007 18:55

Hoppas det går bra för dig i morgon. Hela dagen med möten och allt.

Kram också. Sov så gott.

 
Helena

Helena

14 oktober 2007 19:12

Håller tummarna för att allt går bra imorgon.
Nattinatti vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

14 oktober 2007 20:11

Lady Starlight: Tack! Det hoppas vi:) Kram på dig och jag hoppas att du sover så gott inatt nu!!!

 
Ingen bild

maria

14 oktober 2007 20:14

Helena: Tack! Du vet att oddsen för att jag kommer med på mötena är små, jag kanske åker karusell i bilen:)) Huga, då får maken vara med...

Natti natti, vännen min och sov så gott med söta drömmar!!!

 
malve

malve

14 oktober 2007 20:25

Lycka till imorgon! kram

http://malves.blogg.se

 
Christina

Christina

14 oktober 2007 20:49

Å kom snart tillbaka. Och ta hand om dig. Vila och klappa på din kind ... Stor kram.

http://treflickor.squarespace.com

 
trollpackan

trollpackan

14 oktober 2007 21:05

Fjonkan hörde oss när vi smög in på kafferepet sa hon! hmm...jag som tyckte att vi var så tysta..
Hoppas att det fixar sig för dig imorgon nu med två möten och allt, och att du slipper karusellåkandet.
Hörs på tisdag!
Kram!

http://trollpackan

 
Ingen bild

christina

14 oktober 2007 21:35

Håller tummar och tår för dig i morgon.
Var rädd om dig vännen
Kram på dig

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

14 oktober 2007 21:43

Är med dig o skickar alla posotiva vibbar som finns till dig! Har själv haft sådana möten o vet vad som krävs av dig o hur du känner dig efteråt...

Varmaste kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ananasens

Ananasens

14 oktober 2007 21:44

Låter som en jobbig dag du har framför dig. Hoppas allt går bra och att du inte mår för dåligt.

Kram och hoppas du får sova extra gott inatt!

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Elisabeth

Elisabeth

15 oktober 2007 00:45

Du vet att jag är med dig i tanken hela dagen imorgon..!
Du vet att jag finns här alltid..!

Imorgon vet jag att vi är många som följer med dig i tanken..!

Stor godnatt-kram...

http://himlastigen.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

15 oktober 2007 05:49

Jag tänker på dig och sänder dig massor med positiv energi!!! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
gulligagumman

gulligagumman

15 oktober 2007 08:05

Hoppas dagen går bra. Tänker på dig.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
K - Magalös

K - Magalös

15 oktober 2007 08:24

Önskar dig lycka till idag! Jag tar en liten tupplur i ditt ställe och hoppas du får del av min energi. *kram*

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Tant Tagg

Tant Tagg

15 oktober 2007 11:11

Det har varit svåra tider de sista veckorna.
Lycka till med undersökningarna och läkarbedömningarna.

http://tanttagg.bloggagratis.se

 
XENA

XENA

15 oktober 2007 11:43

Skickar styrke kramar.. Står mentalt bredvid och stöttar..
Xena

http://stollan.blogspot.com

 
Micke

Micke

15 oktober 2007 13:00

Ja, att åka långt i bil är skräp!! Skitjobbigt.. bättre med tåg!!
Hoppas din dag blir superb i alla fall! ha de bäst!

http://beckfjall1.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 oktober 2007 08:34

Till er ALLA: Ett stort TACK!!! Och en STOR kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards