Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Onsdag, dagen mitt i veckan...

Av maria - 17 oktober 2007 07:22

Men bara för de som arbetar måndag-fredag... Man ska komma ihåg det, tycker jag att många, många jobbar dygnet runt eller har sin arbetschema fördelat på dygnets alla timmar och värre kan det bli...


Idag var det lättare att stiga upp, känner mig inte lika mör längre så nu ska jag ut på en promenad och hoppas på att stå upp länge nog för att kunna följa maken att handla lite. Bäst att passa på när man får skjuts:))


Man kan inte se vad det blir för väder ännu men det känns klart ute, maken sa att när han var ut med hunden tidigare så såg han stjärnor på himlen. Jag älskar stjärnor, kan sitta i timtal och bara titta på stjärnorna:))


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Helena

Helena

17 oktober 2007 07:37

Godmorgon!
Härligt att du känner dig bättre idag och att maken är hemma och kan skjutsa dig.
Ha en bra dag vännen och hoppas du hittar det du vill ha på shopping turen.
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 oktober 2007 07:39

Gomorron vännen! Igår eftermidag var det +16 här, gick o plockade skråp på gården i bara t-shirt. Natten var disig o såg inga stjärnor, men nu morgonen är det +10. Jag älskar också stjärnhimlen! Här på landet har vi hela himlavalvet vidöppet, så underbart...
Skönt att höra att du även får lite bättre morgonstarter...
Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

17 oktober 2007 08:04

Tack för att du tänker på mig. Jag är ju en sån som jobbar både kvällar och helger. Ha en fin dag!

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

17 oktober 2007 08:04

Skönt att du är piggare idag! Och kan få skjuts! Toppen!
Hoppas att promenaden sen blir skön också.
Ha det bra!
Kram

http://trollpackan

 
malve

malve

17 oktober 2007 08:34

Kikar in och säger god morgon!

http://malves.blogg.se

 
Tierra

Tierra

17 oktober 2007 09:28

God morgon !

Vad skönt att du fick en lite behaglig start idag... hoppas det får fortsätta så :-)

Ja, jobba dygnet runt... visst känn det så ofta... och jag VET att jag jobbar alldeles för mycket... men det är kanske ett sätt att hantera saker & ting...

Stjärnor... ja, hur många gånger har jag inte stått ute på altanen en sen kväll/natt och önskat att jag kunde ta foton av alla dessa underbara bilder ovanför ens huvud...

Sköt om dig och ha en bra dag !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

17 oktober 2007 10:08

Glad var jag innan, nu blev jag ännu gladare genom att läsa att du har en bra dag igen=)Hoppas det fortsätter så..
Jag tycker också det är härligt att se på stjärnorna. Har en stjärnbok...ville lära mig om dom...så bidde det inte ;-/
Ta hand om dig/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

17 oktober 2007 10:43

Godförmiddag på dig. Så du har fint promenadväder vad bra för här har himlens portar varit öppna en hel timme nu gatan är rena älven och min tomt är medelhavet hinner inte rinna undan så som det väller,Du får vara försiktig med dig idag och du håll i dig om du hänger med trollpackan på kvasten bäst att ta hjälmen på då,,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:16

Helena: Tack, vännen! Jo, jag kom iväg och orkade in i de butiker jag ville men sen tröt orken... Så är det. Hoppas att du har en skön dag!!! Kram

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:17

Dubbelörnen: Du menar att ni svettas på där hos er:)) Stjärnor är trollska och vackra!!! Hoppas att du har en underbar dag, vännen! Kramar

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:18

gulligagumman: Jo, jag vet ju det och jag hoppas att du även har njutit av din lediga dag idag:)) Kram

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:19

trollpackan: Ja, promenaden var jätteskön!!! Vilan var bra och det har bara varit öronbus idag, så skönt! En dag att vara glad över:)) Hoppas att din dag varit bra och att kotknackaren tog i lite lagom:)) Kramar

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:20

malve: Tack! och detsamma fast godkväll nu då!:)) Kramar

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:21

Tierra: Tack, vännen! Ja, jag kan nog tänka mig dig både att jobba lite för mycket ibland och att du tycker om stjärnor:)) Hoppas att din dag blev bra och att du får en vilsam kväll!!!

 
Ingen bild

maria

17 oktober 2007 16:23

Annelie: Tack, vännen min! Jo, det har varit en dag med enbart lite öronbus, en dag som gått i sin takt och lunk:) Jag hoppas att du har haft en bra dag och inte bara blivit upprörd över osmakligheter:)) Stjärnor ja, jag har oxå velat lära mig men inte riktigt fått till det någon gång:)) Kramar

 
Ingen bild

maria lyder filifjonkan

17 oktober 2007 16:24

Japp, hjälmen på då!!! Så medelhavet säger fjonkan jamen, då så ut med sig och sätt upp några friggebodar och sälj dem dyrt, medelhavsklimat, du fjonkan, det säljer:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards