Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Ja, då har man vilat sig lite

Av maria - 17 oktober 2007 16:27

och fått ner den där ljungen så att det finns lite vackert att mötas av när man kommer upp på trappan ute...


Maken håller på med mat, köttfärslimpa, fast plattare, går fortare så, potatis och sås, sallad oxå ja, inte att förglömma:))


Det jag ville få handlat var lite olika roliga pennor och kuvert, en tröja till 14-åringen och en del böcker som jag saknar i serier... Men när böckerna kostar det dubbla mot vad de gör på nätet så karade jag inte av att köpa dem oavsett hur fort jag ville få dem... Som sagt lite snål är jag:)) Så dessa har jag beställt på nätet istället:)) Kommer inom två till fem dagar, alldeles utmärkt, hämtas femton meter ifrån vårat hus, kan inte bli bättre!!!


Nu behöver jag mat känner jag och sen får man se vad kvällen bjuder på, jag hoppas i alla fall att den blir bra för alla!!!

 
 
Annelie

Annelie

17 oktober 2007 16:40

Gud så gott med köttfärslimpa. Ha en fin kväll/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ananasens

Ananasens

17 oktober 2007 17:19

Böcker köper jag sällan på annat ställe än nätet. Går så fort att få hem också. Plus att det är så mycket billigare.

Ha en bra kväll och ät lite köttfärslimpa åt mig också. :D En favorit här.

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Lady Starlight

Lady Starlight

17 oktober 2007 18:26

Det verkar som om du haft en fin dag, med både vila och aktiviteter. Så skönt för dig. Hoppas kvällen blir fin hos er.

http://denhemliga.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

17 oktober 2007 18:56

Snål vet jag inte. Du låter mer ekonomisk i mina öron. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
malve

malve

17 oktober 2007 20:50

Jag brukar också beställa alla böcker via nätet. Och mycket annat oxå faktiskt. T.ex en kamera som kom idag:)
Hoppas du får en god middag. Köttfärslimpa är smaskens...kram:)

http://malves.blogg.se

 
Gisan

Gisan

18 oktober 2007 05:46

God morgon-kramar...

http://gisan.blogg.se

 
gulligagumman

gulligagumman

18 oktober 2007 08:02

Önskar dig en fin torsdag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 oktober 2007 09:38

Tittar på den fina ljungen du ställt på din trapp jättefint blev det,sånt gör en glad när man hälsar på,jaha böcker sa du det är bäst på nätet jag kör Bokus är det en bok så ligger den i brevlådan direkt inget handlar tvång på minst 200 utan kostar boken 49 så är det helt ok sen 19 kr i frakt inget att bråka om hur smidigt som helst, Beställer från apoteket så med men de ska ha 29 i frakt,,
jaja vad skönt att du kom med till affären ordentligt och pennor är bra med att ha en skön torsdag önskar jag dig

http://filifjonkan-se

 
karleksravel

karleksravel

18 oktober 2007 11:06

Godmorgon vännen...Jag ser attd u ännu inte skrivit på morgonen...Hoppas allt är bra med dig *orolig*

Kramar om

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ananasens

Ananasens

18 oktober 2007 14:56

Blir lite orolig när du inget skriver. Hoppas du inte ligger dålig nu igen.

Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:34

Annelie: Det var gott:) Kram

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:35

Ananasens: Ja, nu kommer jag att gå över till näthandel helt när det gäller böcker:)) Köttfärslimpan satt fint:))

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:36

Lady Starlight: Tack, vännen! Ja det var en skön dag!!!

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:36

Gisan: Det lät onekligen bättre med ekonomisk:)) Kramar

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:37

malve: SÅ rätt, mycket kan handlas via nätet! Kram

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:38

Gisan: Tack, vännen och kram!!!

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:38

gulligagumman: Tack vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:41

Så Filifjonkan ser så fin ljungen blev, sån ljung med flera färger i sig... Men fjonkan jag tycker att du ska gå in och titta på adlibris.se där slipper fjonkan betala frakt helt och hållet och en pocketbok kostar 37 kronor oftast och inga köptvång finns så då skulle fjonkan kunna köpa flera böcker för samma pris om fjonkan vill, kan bli gratis julklappar så att säga:))

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:42

Kärleksdravel: Tack, vännen! Ingen bra dag igår, nej det var det sannerligen inte... Men dagen idag är bättre:)) Kram

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:42

Ananasens: Jo, det hade du så rätt i så... Men idag känns det lite bättre, lite bus bara än så länge... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards