Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Då var det fredag ännu en gång!!!

Av maria - 19 oktober 2007 07:21

Idag vaknade jag och mådde lite bättre, öronen busar förstås men... Så då är det bäst att passa på medan man kan, så därför ska jag strax ut på en promenad med lillasyster... Sen blir det en cyberpromenix:)


Gårdagen var egentligen helt borta men det är ju så ibland, idag är som sagt en ny dag och den kan ju bli bättre:)) Maken har nu fått in alla fönster, förutom ett litet som tydligen på något sätt har fått fel mått... Om det är maken eller försäljaren som gjort fel, vet vi inte, men nu kommer det inte att bli insatt förrän i vår då det kräver lite mer arbete för att få in det... De andra fönstrena är i alla fall på plats och det blev så fint så... Värme finns det i överflöd nu, nästan så att jag tycker det blir för varmt:)


Nu ska maken montera fast en takstege så att sotaren kommer upp  på taket! Maken ska oxå fortsätta med innertak, dörrfoder och lister, det är så roligt när sånt kommer upp för det är liksom slutresultatet, finishen på det hela:))


Nu hoppas jag på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
trollpackan

trollpackan

19 oktober 2007 07:34

Vad duktig han är din make som fixar och donar och snickrar själv!
Ha en bra dag nu!kramen

http://trollpackan

 
Helena

Helena

19 oktober 2007 07:39

Skönt att höra att du är bättre idag.
Vad bra att han är klar med fönsterna för nu börjar det att bli kyligt ute.
Ha en mysig dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
gulligagumman

gulligagumman

19 oktober 2007 08:04

Önskar dig en trevlig fredag!

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

19 oktober 2007 09:55

Jag hoppas att du får en riktigt bra fredag!!! Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:44

trollpackan: Ja, han är duktig, maken... Det bästa är nog att vi kompletterar varandra så el, vatten, tak, lister och sånt det gör han, tapeter, kakel, klinker och målning det är mina bitar... Det blirklart i alla fall:)) Ha en bra dag och kram!!!

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:52

Helena: Ja det är skönt att må bättre än igår, igår var hemskt... Ha en mysig dag och en mysig kväll!!! Kramar

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:53

gulligagumman: Det önskar jag dig oxå!!! Kram

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 10:54

Gisan: Tack, det kan jag behöva och du behöver det nog oxå!!! Kramar

 
Annelie

Annelie

19 oktober 2007 16:24

Härligt att ni nu börjar se ett slut på allt. Det blir så fint=)
Hoppas ni får en underbar kväll/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 oktober 2007 16:31

Annelie: Jag måste ta lite kort snart! Det händer ju faktiskt en del på vägen så att säga:)) Ha en underbar kväll du oxå, vännen! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards