Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Godmorgon Torsdag!!!

Av maria - 4 oktober 2007 07:00

Idag ska 14-åringen till skolan igen. Det blir nog bra... Han är mycket piggare.


Kanske en sol kikar fram idag oxå men det vet man inget om för det syns inte ännu vad det ska bli för väder, det regnar i alla fall inte:))


Minstingen har precis kommit upp och ska få lite frukost i sig, jag ska ut på promenad idag oxå om inte öronen blir värre än vad de är just nu, förstås... Har fått så många besked om att visst av pysselmaterial jag beställt är slut, så trist... Hobbe blev dessvärre inte alls friserad igår för mamma satt fast på ett tåg hela kvällen och så blev det försent sen:( Ja, ja, det blir väl en annan gång då, han går ju inte under för det...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
gulligagumman

gulligagumman

4 oktober 2007 08:04

Vad skönt att han är frisk nu, nu börjar min lille bli sjuk istället. Hoppas du får en fin dag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Tierra

Tierra

4 oktober 2007 08:26

God morgon !

Ja, alla dessa morgonbestyr... men det är ju bara att sätta igång med dem. Här lyser solen från en klar himmel... så kanske finns det chans att det blir en bra dag !

Sköt om dig och hoppas solen snart hittar fram hos dig också !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
malve

malve

4 oktober 2007 08:27

Det är roligt att pyssla...nu blir jag också lite sugen på det...:)
Solen kanske itne kommer till dej idag, för den är här hos mej ;)
kram

http://malves.blogg.se

 
Helena

Helena

4 oktober 2007 08:52

Antar att Hobbe inte är särskilt ledsen över det.=)
Ha en underbar dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

4 oktober 2007 09:12

VEckan hittills har varit mycket i bilen men idag så ska jag äntligen ta itu med hemmet... som har förfallit totalt... Bara en stund vid datorn sen så... *skrattar*

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

4 oktober 2007 09:17

gulligagumman: Sådan osis att din ska till och bli sjuk, det är skönt när de är friska... Hoppas att du får en fin dag, vännen! kram

 
Ingen bild

maria

4 oktober 2007 09:48

Tierra: Hm, alla tycks ha sol utom vi:( Nädå, jag unnar er solen men kan ni inte blåsa lite så våra moln skingras en aning *skratt* Hoppas att du får en bra dag, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

4 oktober 2007 09:49

malve: Visst är det skoj! Nu ska man bara lära sig en del saker oxå.... ha en fin dag, vännen och med andrum!!! Kram

 
Ingen bild

maria

4 oktober 2007 09:50

Helena: Hobbe är inte ett dugg ledsen:) Men han kan bli ikväll om det blir ny frisertid då:)) Ha en så mysig dag du kan, vännen!

 
Ingen bild

maria

4 oktober 2007 09:51

Dubbelörnen: Jag förstår inte, vännen, menar du att du inte kan städa ifrån bilen *skratt*... Trodde arbetsledarna hade låååånga armar *asg* ha det gott idag nu och kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards