Alla inlägg den 16 september 2007

Av maria - 16 september 2007 17:28

att bli med det här att montera ihop badkaret som vi ska ha...


Just nu kan man tänka sig bilden av detta: Men att alltihopa ligger upp och ner och det är en massa skenor och fötter som ska fästas till höger och vänster och endast en bruksanvisning på engelska, ja, en massa andra språk oxå då i och försig men inga som vi behärskar... Engelska är det språk vi kan bra men kanske inte byggtermer och olika typer av skruvar, dåligt med bilder är det oxå så man kan inte gå efter det... Det löser sg nog vad tiden lider, det brukar ju det... Men när man ser det just nu så undrar man om det någonsin ska bli något bad i detta hus....


Vi vet nu i alla fall hur många lecablock vi behöver för att bygga den hylla som vi ska ha inåt väggen så dessa ska inhandlas i veckan och när jag mår bra så ska jag mura ihop dessa och sen klä med kakel och klinker och sen ska badkaret på plats!!!


Hoppas på en bra kväll för alla!!!

Av maria - 16 september 2007 14:50

här, jag stupade och har åkt karusell i sängen tills nu... Det var ett av de kraftigare och längsta attackerna på ett tag... Fem timmar och nu kommer det att behövas nästan lika många timmar för att bli människa igen... Så långa attacker, ja, längre oxå, hade jag ibörjan innan jag fick medicin...


Nåväl, maken fick inte så mycket gjort då när jag låg och fröjdade mig i karusellernas värld eftersom minstingen inte var på humör alls för det...


Nu ska maken laga till lite mat och så ska vi äta, kanske klarar jag av att ta en dusch sen, annars får jag skjuta det på morgondagen. Inga kläder blir det heller idag, vi får ta en sväng en kväll i veckan istället men flera av kvällarna är bokade allaredan... Tisdag, föräldramöte för 14-åringen som blir 14 år först på torsdag så då faller torsdagen oxå... Ja, ja, så är det ju...


Jag hoppas på en bra eftermiddag/kväll för alla!!!

Av maria - 16 september 2007 09:17

till ända med denna söndag... Tiden rusar som sagt sin väg fram!


Maken säger att han ska fortsätta med staketet som inte blev riktigt klart igår... Finlir med grindar är det som är kvar... Vi får väl se, just nu sitter han bänkad framför tecknade barnprogram...


Vi ska iväg en stund på eftermiddagen och leta efter en vinterjacka till 14-åringen som har vuxit rejält mycket under sommaren, det går åt kläder på löpande band...


Jag ska inte göra så mycket över huvud taget, blev klar med minstingens rum igår och minstingen tycker att jag gjort ett jättejobb:))


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards