Alla inlägg den 18 september 2007

Av maria - 18 september 2007 19:04

säga att jag står upp och att jag återkommer imorgon... Är så trött nu efter alla turer... Tur är i alla fall att även om min chef kan ligga på mig så kan hon även ligga på andra! Tacksam är jag för det...


Godnatt med er och jag hoppas att alla får sova gott och drömma sött!!!


Är nog back in track imorgon igen!!!



Kramar

Av maria - 18 september 2007 10:10

för jag måste lägga mig... Inte ringde läkaren maken inte, utan sköterskan ringde igen och sa att läkaren aldrig sjukskrivit mig och inte var ålagd att göra det heller.... Jag undrar jag vem som skrivit under mina sjukintyg då???


Sånt här klarar jag inte riktigt av och jag är såå tacksam att maken orkar ro en del av det åt mig... Man kan ju bli galen för mindre, på sista mötet satt jag och förklarade för läkaren hur stressamt det är för mig att hänga i luften, när sjukintygen kommer in till FK tre veckor för sent och man inte får pengar förrän tre veckor försent osv... DÅ lovade han mig att jag inte skulle behöva oroa mig för något sådant och NU... Så är det precis det jag får lov att göra.:((


Så nu måste jag få tag i min chef så att denne kan trycka på och sen ska jag se till att få kopior på allt i min journal så att jag kan ta med mig det till en ny läkare om jag behöver... Varför ska man behöva hålla på med sånt här tjafs? Om jag skötte mitt arbete på det här sättet så skulle jag bli kickad på nolltid!

Av maria - 18 september 2007 07:15

igen... I dag ska min lillasyster med tillskottet komma förbi samtidigt som v ska till lekis och ta en promenad med oss... Vi har försökt att hitta luckor där vi på rutin skulle kunna gå tillsammans allt för att vi sträcka oss lite längre och ta den där promenaden även när det känns lite halvmotigt:))


Grått, grått men kan säkert bli sol, sol!!!


Maken är hemma idag, inte sjuk, nej, men det var så gott om  folk på hans ställe så då blir det han som inte är anställd som får bli hemma. Det gjorde ingenting kan jag säga, inte en dag i alla fall... Han ska ha telefonkontakt med min läkare som efter ett mycket luddigt och osammanhängande med en sköterska tycks ha "glömt" bort mig, bara så där... Ja, ja, vi får väl se hur det blir...


Hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards