Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Så var det Tisdag

Av maria - 18 september 2007 07:15

igen... I dag ska min lillasyster med tillskottet komma förbi samtidigt som v ska till lekis och ta en promenad med oss... Vi har försökt att hitta luckor där vi på rutin skulle kunna gå tillsammans allt för att vi sträcka oss lite längre och ta den där promenaden även när det känns lite halvmotigt:))


Grått, grått men kan säkert bli sol, sol!!!


Maken är hemma idag, inte sjuk, nej, men det var så gott om  folk på hans ställe så då blir det han som inte är anställd som får bli hemma. Det gjorde ingenting kan jag säga, inte en dag i alla fall... Han ska ha telefonkontakt med min läkare som efter ett mycket luddigt och osammanhängande med en sköterska tycks ha "glömt" bort mig, bara så där... Ja, ja, vi får väl se hur det blir...


Hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

18 september 2007 07:36

Gomorron vännen! Lite mulet o trist men perfekt för min fixardag. Fick ju manen o sonen att möblera om lite skåp så jag har lite att pyssla med i veckan...

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

18 september 2007 08:18

Godmorgon kära vän...Hoppas du får en underbar dag och att solen finns hos dig...

Kramar om

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
christina

christina

18 september 2007 08:32

God morgon vännen
Önskar dig en riktigt skön dag
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

18 september 2007 08:33

Ja, det gäller att se upp, det är lätt att falla mellan stolarna inom sjukvården.
Ha en bra dag!
kram

http://trollpackan

 
Helena

Helena

18 september 2007 09:04

Hoppas det ordnar sig med din läkare.
Jobbigt när det strular för man är ju beroende av dem.
Ha en mysig promenad med lillasyster.
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Isabelle

Isabelle

18 september 2007 09:20

Hoppas ni får en mysig promenad och att solen tittar fram och ler mot er.
Till den glömska sköterskan skickas omgående en burk komihågpiller. Ajabaja på henne :)
Ha en bra dag! Kram!

http://www.humleochdumle.se

 
Annelie

Annelie

18 september 2007 09:53

Godmorgon! Va kul att ni går ut tillsammans.Hoppas ni får en trevlig stund. Blir ledsen när jag hör att du "glömts" bort Hoppas det löser sig snabbt.
Ha en fin dag utan brus och bus/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:41

Dubbelörnen: Så bra att du har att pula med:)) Men det finns det väl alltid, eller?

Ha en bra dag, vännen! Kramar

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:52

Kärleksdravel: Tack, vännen! Kramar

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:54

Sockertopp: Tack ska du ha, vännen! Hoppas att du fick en bra dag! Kram

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:55

trollpackan: Ja, inte bara att falla mellan stolar utan att oxå bli helt bortglömd... Konstigt!

Kram

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:57

Helena: Promenaden blev bra!!! Knyttet var med oxå:)) Läkare, ja, vad ska man säga...

kram

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:58

Isabelle: Tack! Men pillrena hjälpte inte på den sköterskan, det kanske var sköterskans inställning det var fel på:) Hoppas att din dag var bra! Kram

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 09:59

Annelie, vännen! Tack, men det blev ganska rörigt och jobbigt igår... Nu är det bättre. Hoppas att du fick en fin dag! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards