Alla inlägg den 20 september 2007

Av maria - 20 september 2007 12:15

idag, huvudet har inte velat som jag...


Ska ta mig runt på en cyberpromenad här sen, det blev ingen promenad vare sig i cybern eller ute i morse... Känner jag mig okej så tar jag en promenad på eftermiddagen här...


Det är mycket tankar som far i en, jag vill nog gärna ha kontroll men det har jag ju insett för länge sedan att jag inte har, oavsett om jag tycker mig ha det, samt att det är rätt betydelselöst när det ändå handlar om att andra fattar besluten...


Det blev inte strålande sol här men inte heller helt mulet, kan vara skönt väder att ta en promenad i:)


Jag hoppas på en bra eftermiddag för alla!!!

Av maria - 20 september 2007 06:29

morgon att vakna till idag! Det behövdes för annars skulle vi inte kunnat väcka födelsedagsbarnet med frukost och sång på sängen:)


Gårdagen blev lite too much oxå:( Pratade ganska länge med min arbetsgivare som berättade att hon tagit kontakt med FK och skaffat mig en kontaktperson där... Denne kontaktperson ska vara med på nästa möte som blir i mitten av oktober, man vill alltså att jag ska gå ner på sjukersättning och slippa problemet ett tag... Det är ju okej ändå, jag blir ändå bara stressd av alla dessa möten och intyg som ska in till höger och vänster, men det är ju ett ordentligt avbräck i ekonomin oxå. Nu klarar vi det, avbräcket alltså, men det är ju inte så roligt.


Det som slog mig när jag talade med arbetsgivaren igår är att så länge det fanns hopp om att jag snart skulle vara tillbaka så var man väldigt intresserad av min situation och mig, ringde ofta och så vidare men nu kändes det mer som att man vill bli av med mig lite, man är inte lika intresserad och du med varandra längre, det kändes trist... Nu är ju sakerna som det är och jag kan inte påverka så det får väl vara så då...


Här är det för tidigt på morgonen för att man ska kunna sia om vädret men om jag skulle försöka så tror jag på att det blir sol så småningom. Ikväll dyker barnens mormor upp, deras morfar dyker upp en sväng oxå men det är på lördag vi firar honom...


Jag hoppas på en bättre dag än de sista för mig och på en kanondag för alla!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards