Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Har varit lite väck

Av maria - 20 september 2007 12:15

idag, huvudet har inte velat som jag...


Ska ta mig runt på en cyberpromenad här sen, det blev ingen promenad vare sig i cybern eller ute i morse... Känner jag mig okej så tar jag en promenad på eftermiddagen här...


Det är mycket tankar som far i en, jag vill nog gärna ha kontroll men det har jag ju insett för länge sedan att jag inte har, oavsett om jag tycker mig ha det, samt att det är rätt betydelselöst när det ändå handlar om att andra fattar besluten...


Det blev inte strålande sol här men inte heller helt mulet, kan vara skönt väder att ta en promenad i:)


Jag hoppas på en bra eftermiddag för alla!!!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

20 september 2007 12:44

Godmorgon vännen! Jo, jag skriver morgon för jag gick och lade mig och sov nästan 3 timmar på förmiddagen. Hade nattvak av barnbarnet i natt + att jag har fått ont i halsen... så jag var upp i morse och mysfikade med Carro... och sen dök jag i säng! Somnade handlöst!! Det behövdes verkligen - men halsen är fortfarande raspig och ond..! (Men blir det inte värre än så får man ju vara väldans tacksam..!)

Förstår så att du har mycket som far runt nu, och måste lösas... f-kassan, röntgen, hemma... alla måsten.. försöka påverka... och stressen sätter sig naturligtvis där du är mest känslig!
En tuff period för dig nu..! Inte kul alls, förstår jag! Önskar jag hade en mirakelkur att skicka till dig.. en burk dunderhonung, kanske? Kan det vara nåt?

Skickar 250 styrkekramar.. och dubbla antalet kramar av värme..

Ha det gott.. min vän..

Ps. Hälsa 14-åringen ett stort grattis! Och att han får en bra födelsedag..!

http://himlastigen.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

20 september 2007 13:42

Hoppas din dag blir bra, och att du får komma ut på en promenad senare.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

20 september 2007 14:16

Ja det är jobbigt att andra beslutar om hur ens liv ska se ut.
När det var som värst med alla turer runt mig kändes det som att jag bara ville att de skulle låta mig vara sjuk ifred.
Hoppas eftermiddagen blir lite bättre för dig.
Kram vännen!

http://www.vildaelle.blogg.se

 
Lallis

Lallis

20 september 2007 20:15

Hoppas att du mår lite bättre nu i kvällningen, vännen!
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

20 september 2007 22:14

Naturligtvis ramlar jag in här sent... Godnatt och sov gott!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

christina

21 september 2007 07:23

God morgon vännen
Hoppas att du mår bättre idag och får en skön fredag
Kramkram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 10:47

Elisabeth: Vännen min! Tack för kramar med styrka och värme:). Jo, det är lite tufft just nu men jag klarar det, tror jag... Jag har däremot haft riktigt elaka attacker igår och idag och det har sugit all kraft ur mig, det går över och orken kommer tillbaka, jag vet ju det...

Så barnbarn som inte sover säger du, och du som så väl behöver sömnen, förstår att du gick och lade dig igen...

Stora kramar till dig, vännen min och jag hoppas att det är lite lugnt för dig just nu!!!

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:00

gulligagumman: Tack, vännen men det gick inte så... Hoppas att du haft bra dagar! Kram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:01

Helena: Ja, man kanske är lite kontrollfreak men det kanske inte är så konstigt i såna här frågor... Hoppas dagen var bra för dig, vännen! kram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:18

Lallis: Tack, vännen men det har inte varit så bra, elakt har det varit med snurr och sttyg... Jag hoppas att det lättar under dagen idag...

Kram på dig

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:23

Nina: Tack, vännen!

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:24

Sockertopp: Tack, vännen! Hoppas att du hade en fin dag!!! Kram

 
Annelie

Annelie

21 september 2007 11:52

Allt kommer lösa sig till det bästa ska du se:-) Skönt att vädret var skapligt iaf. Det var som här...inte strålande, en fint/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 12:25

Annelie: Du har nog rätt! Snygg fint där:)) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards