Alla inlägg den 11 september 2007

Av maria - 11 september 2007 18:22

bra att sparka igång mig, är såå groggy men jag tänkte försöka mig på att gå ut en liten promenad så får jag se om det lättar lite...


Har varit runt lite i cybern och hälsat på men jag tror inte att jag kommer att hinna runt till alla idag, ni får ha överseende och jag kommer imorgon igen...


Nu har minstingen oxå provat alla kläder och de blev godkända... Gummidtövlar, regnkläder, täckjacka, fleecetröja, en stickad tröja, ja, det blev en hel del och ett hål i plånboken men det gör inget... Det enda jag inte hittat rätt på var ett par täxkbyxor som var så snäva i midjan att de var svåra att få över rumpegumpen så de får vi byta...


Ska ta mig ut på en lite promenix nu och se om det lättar lite i skallen, så återkommer jag med promenaden i cybern senare!!!

Av maria - 11 september 2007 16:49

handling kan göra totalt slut på en??? Jag vilade en stund och skulle sen gå upp och då världens snurrattack så jag stöp ner i sängen igen och nu är jag alldeles torr i munnen av medicinen och fortfarandfe groggy... Äh, ska inte gnälla...


Kläderna gick hem åt minstingen i alla fall:)) Klarade provet så att säga! Maken ska starta med maten  och jag ska försöka mig på en bloggrunda en stund... Resterande av dagen blir nog inte så aktivitetsfylld utan går mer i lugnets tecken och bloggens:))


Hoppas på en bra kväll för alla!!!

Av maria - 11 september 2007 13:15

bra, hittade inte allt jag skulle ha men det gick hyfsat och stod upp gjorde jag oxå... Det är mer än man kan säga attjag gör nu... Ögonen går i kors på mig och jag ska lägga mig och vila en stund... 14-åringen var hemma när jag kom hem och det var inte skoj men jag tar det senare... Ibland undrar man  hur det går till i skolorna...


Nu måste jag i säng en stund!


Hoppas på en bra eftermiddag för alla!!!

Av maria - 11 september 2007 07:02

idag!!! Dagen kanske bjuder på ett överkast... Kanske maken får tag i rörmokaren och att denne snabbt som attan lämnar en offert, kanske maken finner någon som kan ta sig an skorstenen oxå, ja, höga förväntningar men jag blir glad om något av det inträffar i alla fall...


Idag ska jag shoppa då... Hoppas jag, ställer in siktet på dt i alla fall!

Kommer därför inte runt på en cyberpromenad förräns senare idag!!! Nu är det lekisavlämning, promenad och sen går jag och gosar med knyttet tills att det är dags att åka!


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards