Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Det har inte gått så

Av maria - 11 september 2007 18:22

bra att sparka igång mig, är såå groggy men jag tänkte försöka mig på att gå ut en liten promenad så får jag se om det lättar lite...


Har varit runt lite i cybern och hälsat på men jag tror inte att jag kommer att hinna runt till alla idag, ni får ha överseende och jag kommer imorgon igen...


Nu har minstingen oxå provat alla kläder och de blev godkända... Gummidtövlar, regnkläder, täckjacka, fleecetröja, en stickad tröja, ja, det blev en hel del och ett hål i plånboken men det gör inget... Det enda jag inte hittat rätt på var ett par täxkbyxor som var så snäva i midjan att de var svåra att få över rumpegumpen så de får vi byta...


Ska ta mig ut på en lite promenix nu och se om det lättar lite i skallen, så återkommer jag med promenaden i cybern senare!!!

 
 
tussegumman

tussegumman

11 september 2007 20:09

Hoppas du mår bättre efter promenaden! Du är duktig som kämpar på! En riktig vardagshjälte! Hoppas du får en skön och vilsam kväll/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

11 september 2007 20:11

Skönt att nästan allt passade honom.
Hoppas du blir lite bättre av promenaden vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

11 september 2007 21:25

... skickar en kram till din 14-åring! Jag vet... men dina ord gjorde mig lite orolig! Ungefär som du brukar bli när jag berättar om Carolina!!

Hoppas allt blir till det bästa..!!

Kram vännen..

http://himlastigen.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

11 september 2007 21:45

Hoppas att promenaden gick bra, så du inte fick yrsel och trillade! Det var ju bra att det mesta passade. Kram!

http://trollpackan

 
Ella

Ella

11 september 2007 23:00

Vad skönt att nästan allt passade. Hoppas 14 åringen känner sig bättre.

En riktigt god natt önskar jag dig vännen!

http://livetefter.blogspot.com

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

12 september 2007 08:01

Gomorron vännen... Har knappt haft tid att kika in, igår var en körig dag. Ska läsa...

Återkommer...

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
trollpackan kollar läget

trollpackan kollar läget

12 september 2007 08:09

Tassade bara in och kollade om du var uppe, ville säga Godmorgon! Hoppas att din dag blir bra!Kram!

http://trollpackan

 
Lallis

Lallis

12 september 2007 08:15

Ja, jag vet att min kommentarfunktion suger på vissa bitar. Det trista är att jag får sitta och försöka redigera det inne i koden och det är allt annat än lätt. Jag är genom sjukdomen liksom snurrig som tusan i skallamentet och har lite svårt att koncentrera mig , men man har ju sina stunder och då sitter jag och försöker klura;)
ANnars gillar jag den. Förutom just den(rätt så stora) biten då. *ler*
Men det KOMMER att bli bättre så småningom!
Trist att du ska må som du mår idag och jag håller både tummar och tår för att du ska känna dig lite bättre efter promenixen.
Ja..jag måste också kolla upp både regn och vinterkläder(ja, det är ju daxet snart) och köpa nytt det som behövs. Det blir ju lite. *ler*
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:48

tussegumman: Tack ska du ha, ja, jag ska ju gå så mycket jag kan för att inte förlora balans mer än jag redan gör...

Näpp, det ät trist att må dåligt men vissa stunder är ju goda oxå:)) kram på dig!

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:49

Helena: Ja, det var skönt!

Vet du under promenaden så hamnade jag framför tre såna hundar som Vilda o Ella och de lät som om de försökte äta upp mig:))

Kram på dig vännen!

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:50

Elisabeth: Ska förmedla kramen, Tack!!! Jo, det här var inte så bra, tar det i ett inlägg sen... Jag vet precis hur du menar med oro.... stor kram på dig vännen!!!

 
malve

malve

12 september 2007 08:51

Så bra att det föll honom i smaken :)
Det blir svårare och svårare att hitta rätt, tycker jag. Men oftast blir det bra.
kram:)

http://malves.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:51

trollpackan: :)) Nej då, jag stod upp men det var nog någon som kanske trodde att jag kom ifrån krogen:))) Tänk om det vore så ändå, någon krog har jag inte varit på, på år och dagar... Ha det gott, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:52

Ella: Tack och sovit som en stock har jag... Hoppas att det har vrit väl med dig och att du fick morgonpromenadssällskap imorse:))

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:53

Dubbelörnen: Varningstext på din sida??? Eller??? fnissar...

Kramar

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:54

trollpackan: Tack, vännen och godmorgon på dig, var så degig och täppt imorse så jag tog minstingen och promenixen först innan jag kom hit.... Kram på dig och hoppas på en bra dag för dig!!!

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:56

Lallis: Ha full förståelse, det du talar om med koder etc... är som kinesiska för mig:)) Jo, det är synd bara att mitt namn och adresser inte kan sparas, kommas ihåg så att man slapp skriva i alla fält varje gång, om jag nu går att förstå:))

Kram på dig!!!

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 08:58

malve: Så rätt så! Ju äldre de blir desto tuffare blir det att våga köpa något på egen hand...

Kram på dig vännen!

 
Annelie

Annelie

12 september 2007 15:41

Va skönt att de mesta passade.Det är så jobbigt om man måste byta ut det mot andra storlekar.

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

12 september 2007 18:02

Annelie: Precis, det blir som tur och retur hela tiden till butiken då...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards