Alla inlägg den 8 september 2007

Av maria - 8 september 2007 16:21

med lite potatis och massor av sallad... Maken lät alldeles nyss så jag trodde att han ramlat där nere men det var som tur var bara taket som rasade... Nej, inte hela taket för då hade jag rasat ner där jag sitter till nedre plan... EN takskiva rasade och den är på plats nu...


Snart är taket klart och jag har naturligtvis fotat mig vägen fram... Den manliga familen här ringde och frågadfe om maken ville komma och kika på fotboll ikväll, sverige- dannmark, men han ville inte lämna mig ensam hemma och vet dessutom att jag gillar fotboll och handboll lika mycket som honom... Så han blir hemma, fast någon annan gång puttar jag nog iväg honom, han kan behöva det...


Jag mår lite bättre igen och hoppas att det håller i sig... Jag har dock inte hunnit runt hos alla jag brukar men kommer igen under kvällen eller i morgon... Har det svårt med att komma in på en hel del sidor och orkar inte riktigt bråka med det idag!!! Jag hoppas oxå att alla får en superbra kväll!!!

Av maria - 8 september 2007 13:35

igen märker jag, har fått kämpa för att komma in nu!!!


Nu har solen kommit och det är strålande väder ute men maken har fått in gasen på taket i köket som snart är klart så han fortsätter med det i alla fall... Jag har stått upp men har precis fått det lite jobbigt i öronen så jag ska nog lägga mig en stund... Har i alla fall fått 14-åringens rum klart med alla tavlor och böcker på plats, 14-åringen är en bokmal precis som sin mamma:))... Datorn står oxå väldigt högt i kurs för honom och det gör den ju för mig med, i alla fall just nu...


Köttet står och puttrar och ska göra så ett tag, jag ska gå runt en liten runda men får nog gå pö om pö allt efter huruvida jag sitter eller ligger...


Jag hoppas på att det vänder och att det blir en bra eftemiddag för alla!!!

Av maria - 8 september 2007 09:37

regn och åter regn... Här fick vi lägga planerna på både färdigställandet av staket och trädgårdsskjul omedelebums... Det regnar och det är så där jämntjockt på himlen eller rättare sagt någon himmel ser vi inte... Det kommer nog att skvala hela dagen...


Sicken tur att vi har så inibomben mycket med saker att göra ändå då... Maken ändrade sig raskt och ska sätta upp innertak i kök och vardagsrum istället... Jag, jag ska om jag får stå upp, göra höstens första köttgryta och kanske ta på mig regnstället och ta en promenad... I övrigt så tar jag det rätt lugnt för jag känner av gårdagen alldeles för mycket, så är det men det är värt det...


Jag hoppas på en god förmiddag för alla!!!

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards