Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Hm, en del problem med uppkopplingen

Av maria - 8 september 2007 13:35

igen märker jag, har fått kämpa för att komma in nu!!!


Nu har solen kommit och det är strålande väder ute men maken har fått in gasen på taket i köket som snart är klart så han fortsätter med det i alla fall... Jag har stått upp men har precis fått det lite jobbigt i öronen så jag ska nog lägga mig en stund... Har i alla fall fått 14-åringens rum klart med alla tavlor och böcker på plats, 14-åringen är en bokmal precis som sin mamma:))... Datorn står oxå väldigt högt i kurs för honom och det gör den ju för mig med, i alla fall just nu...


Köttet står och puttrar och ska göra så ett tag, jag ska gå runt en liten runda men får nog gå pö om pö allt efter huruvida jag sitter eller ligger...


Jag hoppas på att det vänder och att det blir en bra eftemiddag för alla!!!

 
 
trollpackan

trollpackan

8 september 2007 15:08

Hoppas att du känner dig bättre senare idag!
Ja, det var lite körigt ett tag. Står ju ensam i butiken så jag får äta i kassan....
Men nu är jag hemma och det är ju lugnare! Maken är nu och hämtar pizza:) så det är väldigt lugn och skönt att slippa laga mat! Kram!

http://trollpackan

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

8 september 2007 15:40

Du har fått en Schmooze-nominering i min blogg!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

maria

8 september 2007 16:13

trollpackan: Jag mår lite bättre igen, tack! Kan förstå att det kan bli körigt ibland så där i butik... Man styr ju inte över hur många kunder som kommer eller när:)) Skönt att slippa matlagning och bara mysa!!! Ha en bra kväll nu! Kram!

 
Ingen bild

maria

8 september 2007 16:13

Nina: Oj, måste kika vad det är....

 
Annelie

Annelie

8 september 2007 22:44

Va trist när det strular, det beror nog på vädret idag.Kul med bokintresserade ungdomar.Min äldsta är likadan,men INTE den lilla =) kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

9 september 2007 09:22

Annelie: Mmm, vädret kan det ju vara... Ja, jag tycker det är jätteroligt när vi nästan bråkar om vem som ska få läsa vilken bok först... Han brukar få det:)) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards