Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Torsdag morgon att vakna till

Av maria - 6 september 2007 06:42

eller det var nästan natt fortfarande när minstingen började småprata och ville veta vad klockan var etc... Den är inte ens halvsex grymtade jag men det bekom inte minstingen inte så halvsex eller inte, då gick vi upp...


Här syns det inte ett dugg huruvida det ska bli sol eller inte men det är ljumt i luften och maken berättade igårkväll att det ska bli 19 grader varmt här...


Idag ska jag vila ordentligt för öronen är inte okej och jag kan nästan känna på mig vad som... Men först ska jag se om jag kommer runt promenadsvängen, annars dimper jag väl ner i sängen istället...


Nu så hoppas jag på en bra förmiddag idag för alla!!!

 
 
Christina

Christina

6 september 2007 07:23

Skönt att det skall bli lite varmare igen, ingen sol här men den skall titta fram senare idag.
Ha en skön dag
Maria
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

6 september 2007 07:47

Gomorron! Ta det lugnt idag och vila som sagt. Här är det grått men det skulle nog bli sol här senare.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Lallis

Lallis

6 september 2007 08:02

Tycker absolut att du kan dumpa ner i bingen ändå och VILA! *ler*
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
malve

malve

6 september 2007 08:28

Jag satt precis och klurade på hur vädret kommer att bli här. Hoppas på det bästa...
19 grader låter härligt! kram:)

http://malves.blogg.se

 
Tierra

Tierra

6 september 2007 08:47

Hej vännen !

Hehe... visst är de "roliga" de små liven... för egen del har jag hållits vaken av en bråkande katt sedan strax efter 4 i morse... inte heller så kul när man behöver sömnen...

Hoppas din dag blir bra och att du slipper lite av "buset i öronen".

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
Helena

Helena

6 september 2007 09:02

Tycks vara en dålig dag för många idag.
Hoppas det ger sig så du kan ut och njuta av det fina vädret en stund.
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ananasens

Ananasens

6 september 2007 09:18

Hoppas ditt öra ändrar sig fort idag. Kanske vädret som påverkar? Jobbigt än vad det är.

Ha en så bra dag det går!
Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Gisan

Gisan

6 september 2007 09:36

Jag hoppas att du får en bättre dag än igår. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

6 september 2007 10:10

Ja, tänk hur de små är! Att man orkade är ju en gåta nu...spelade ingen roll om jag höll dem uppe lite längre, t ex när vi hade främmande, de skulle ju upp tidigt ändå..blev inte sovmorgon ändå.
Hoppas att du slipper "buset" i öron idag, och att du kan gå din promenad.
Hörs!

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:20

sockertopp: Ingen sol här ännu heller, ska göra så gott jag kan av dagen!!! Hoppas att du med gör det! kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:21

gulligagumman: Lugnt är nog det enda jag kan idag! Har legat tills nu, så nu får vi se om det vänder eller ej! Ha en bra dag! Kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:21

Lallis: Det är redan gjort!!!:) Sängen blir nog min vän idag och mediciner förstås! Kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:23

malve: Ja, vädret är obeslutsamt, det är fortfarande grått här men varmt i luften.... Kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:25

Tierra: Ja, katter, hundar och barn, de bästa sömnstörarna som finns eller:)) Jag damp ner i sängen! Öronen blev för mycket men nu får jag väl se om det vänder...

Ha en fin dag, vännen och kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:26

Helena: Så, det är fler som har det tufft? Jag har inte hunnit runt ännu, efter lekislämningen så hastade jag hem och stupade i sängen...

Ha en bra dag, vännen! Kramar

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:28

Anansens: Tja, efter att man stupat och legat o snurrat ett par timmar så här så brukar det antingen vända eller fortsätta... Nu sitter jag i alla fall upp:)) Alltid det positiva!!!

Hoppas på en bra dag för dig, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:28

Gisan: Tack, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

6 september 2007 10:30

trollpackan: Nej, promenaden får vänta, kanske på eftermiddagen... Ja, de små kan man hålla uppe hur länge man vill de har inbyggda väckarklockor som går för fort:))

Ha det gott idag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards