Direktlänk till inlägg 15 september 2007

Eftersom jag blev sjuk så

Av maria - 15 september 2007 14:33

har ju ingenting fungerat som vanligt... Jag åkte ju med min yngsta lillesyster, den med det nya knyttet, och handlade kläder i tisdags och då passade jag på att kela lite med knyttet och ta kort...


Jag tycker det är så skönt att min lillasyster låter mig bära den lille och så, jag är ju själv feg för det, jag tänker: Tänk om jag tappar balansen... Men inte gör jag det, det gäller ju att lära känna sig själv där och bara göra sånt som man känner att man klarar... Så jag gick omkring med den lille krabaten och kikade på kläder så att krabatens mamma fick kika lite på egen hon oxå...


Knyttet hade alldeles vakna ögon när vi sammanstrålade på förmiddagen... Så fin och med!!!


Faktum är att den brunvita luvan som syns är en hel dress och den kom vi med till knyttet första gången vi träffade knyttet...

 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

15 september 2007 20:11

Go-bebis!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

maria

15 september 2007 22:08

Nina: Japp, det e en gosig en!!!

 
Lallis

Lallis

15 september 2007 22:37

Men så söööt:)
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
tussegumman

tussegumman

16 september 2007 00:53

Vilken söt bebis! En riktig liten snuffe/Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

16 september 2007 08:09

Vilken sötis! Åååå, så mysigt att gosa med en sån. Hoppas förkylningen är på väg bort nu. Jag antar att eb förjylningen påverkar snurret negativt?
Kram! P

 
malve

malve

16 september 2007 08:49

vilken liten sötnos. kram:)

http://malves.blogg.se

 
Ingen bild

maria

16 september 2007 09:25

Lallis: Visst är den lille söt! Och så vaken...

kram

 
Ingen bild

maria

16 september 2007 09:26

tussegumman: Ja, knyttet är gott att snusa på, synd att jag varit såå förkyld, har inte velat träffa dem då... Ha en riktigt bra dag! Kram

 
Ingen bild

maria

16 september 2007 09:29

Persilja: Mmm, så söt och go, man glömmer så fort hur de känns att hålla i, ingen vikt alls och formar sig så bra efter armen och kroppen... Förkylningen kan påverka men det är olika så man vet som vanligt inte så mycket om någonting:))

Kram

Ps: Läste om sonen din... Fick så mycket som jag ville få ur mig men kände mig alldeles för trött och ynklig i förkylningen men... Visst blir vi till rovdjur av värsta sort när något rör våra "små"... Instinkt antar jag:) Hoppas att det löser sig, vännen. Det finns inget värre än att gå och oroa sig och för honom, stackaren! Kram igen!

 
Ingen bild

maria

16 september 2007 09:30

malve: Visst är det! Kram på dig!

 
OoFilifjonkan

OoFilifjonkan

16 september 2007 10:43

OOO,,så söööt litet knytt,,gulligt med det randiga med.Tänk att moderskänslorna de rusar fram direkt när man ser dessa små sötsaker,,,man vill ha en en stund och sitta och gossa med

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

maria

16 september 2007 15:04

Jag hör att Filifjonkan vet precis vad som händer med mig när jag har det lilla knyttet i närheten:)) De drar fram så mycket hos en:)

 
Annelie

Annelie

16 september 2007 23:04

Åh så mysigt att få gosa med en liten bebbe. Han är ju gudasöt, din systerson och har verkligen en vaken blick som du säger=)Nästan så jag kan känna lukten av bebis härhemma av blotta tanken;-) Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 08:48

Annelie: Jo, så god är knyttet, så att man kan känna lukten av bebisar bara av att se knyttet på bild så här *ler* Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards