Direktlänk till inlägg 17 september 2007

Måndag igen...

Av maria - 17 september 2007 07:16

Ny vecka, nya mål eller vad säger jag, det är väl samma mål som alltid... Gör klart!!!


Denna vecka blir 14-åringen verkligen 14 år då... De flesta är dessvärre bortresta på Lördagen då vi tänkte fira honom så det blir ett litet kalas, vi får göra det bästa av det!


Badkaret ligger därnere som om det vore en sköldpadda och maken ska se till att få hem lecablocken, vi får väl se när det blir... Någon gång, helst denna vecka så att jag har tid på mig, allt ska göras under de timmar man mår bra som sagt.


Här har det regnat hela kvällen igår och natten men enligt vädersnubbarna så ska det bli bra väder idag. Jag tänker försöka mig på en promenad här på morgonen, jag behöver ju inte gå så fort, det räcker med att ta sig runt...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
K - Magalös

K - Magalös

17 september 2007 07:37

God morgon!
Jag hoppas verkligen du får en bra dag! Spännande att följa erat blivande badrum. "Vi" har påbörjat bygget av en ny kaninbur i helgen, blir större och mer lättstädad än den tidigare. Idag väntar hemtjänst, spruta och föräldramöte. Undrar när jag ska hinna slumra mellan allt...
*kram*

http://mag-o-tarmsjukdom.blogspot.com

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 september 2007 08:00

Den som väntar på något gott... Låter härligt när badkaret äntligen kommer på plats. Och händiga frun fixar allt snyggt o fint *skrattar*

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

17 september 2007 08:22

Ja, ta det lugnt på promenaden, Hobbe ska väl kunna sniffa överallt. Här regnar det, himlen är kolsvart så det kanske börjar att låta snart också.
Hoppas att du får en fin dag!
kram

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 08:37

K-Magalös: Ja, en bra dag hoppas jag på efter gårdagen som var hemsk... Kaninburar är bäst om de är lättstädade *ler* Mycket på schemat för dig idag, vännen. Hoppas att du finner tid att slumra lite imellan..

Kram

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 08:41

Dubbelörnen: Det ska bli så härligt att få ta ett bad... Ja, jag ska fixa allt så fint så fint...*skratt* ska ta lite foton här sen...

kramar

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 08:46

trollpackan: det gick rätt bra på promenaden, fick lite hosta nu när jag kom hem men jag tog inte ut mig... Här klarade vi oss undan regnet, tur, jag hade visserligen regnjacka men inga regnbyxor på mig...

Hoppas på en fin dag för dig oxå, vännen! kram

 
Helena

Helena

17 september 2007 08:59

Vill Hobbe gå ut när det regnar?
Här stretar de emot när regnet öser ner som idag.
Ha en skön dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 09:01

Helena: Nej, Hobbe går inte gärna ut när det regnar men det var uppehåll här:))

Ha en skön dag, vännen! Kram!

 
gulligagumman

gulligagumman

17 september 2007 09:08

Hoppas du fick en regnfri promenad. Här skiner faktiskt solen efter en grå och mulen morgon.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

17 september 2007 09:14

Hej och godmorgon.

Nu är man hemma igen till det lugna och sköna

Hoppas du har haft en bra vecka
Vi hörs Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 09:20

gulligagumman: Jodå, regnet höll sig borta som tur var... Någon sol har inte velat visa sig ännu dock... Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

17 september 2007 09:30

Kärleksdravel: Ja, men så bra, välkommen hem!!! Jag som gnölade lite över dat faktum att veckan var sååå lååång förut....:)) Ha en bra dag!!! Kramen

 
Annelie

Annelie

17 september 2007 20:05

Samma väder somhos oss då hör jag. Jätte trist...men kul att sonen fyller 14. Det är stort för dom, då dom har börjat nedräkningen till 15=)
Hoppas din dag varit bra/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 08:45

Annelie: Ja, det är skoj att han fyller fjorton... Han har blivit så himlans stor så fort, jag hänger nog inte med riktigt:)) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards