Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Nu så, är jag i fas igen, tror jag...

Av maria - 19 september 2007 10:29

Jag har tagit en promenix här på morgonen och sen tog jag en jättepromenix i cybern... Vissa har jag dessvärre inte fått kommentera hos, spamfiltrena har inte velat visa sig, men jag kommer väl tillbaka senare...


Nu ska jag ta och vila en stund eller innan jag vilar så ska jag gå ner och tysta tvättmaskinens ylande, åtminstone för stunden:))


Sen tar jag mig en bok och dråsar ner i soffan en stund, garanterat att jag somnar men det är så, jag sover och vilar mycket, det är både sjukdomen i sig och medecinerna som gör mig så trött säger man, de som vet och då är det väl så då.


Solen lyser här, det är fortfarande lite bitigt ute men i solen är det rätt varmt. Hoppas att solen får stanna ett par dagar nu...

 
 
Annelie

Annelie

19 september 2007 10:36

Skönt med promenaden =) Vi har vackert väder vi också. Mysigt att läsa lite och skönt att höra att du faktiskt kan slå dig till ro och göra det ;-)
Ska alldeles strax hänga en jättemaskin tvätt jag också och tömma diskmaskinen...
det är så trist tycker jag :( av någon anledning/kram till dig

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

19 september 2007 10:43

Annelie: Ja, jag vet inte vad det är som gör att det är trist... Men det kanske beror på att man MÅSTE göra dessa saker, eller?

Jodå, jag kan oftast läsa, kalla det verklighetsflykt...fniss... Jag blir till en alv i fantasyns värld:)) kram på dig, vännen min!

pst, jag har lite problem med att få kommentera hos dig, spamskyddet vill inte visa sig men jag tittar in senare, kan vara min uppkoppling, vet ej...

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

19 september 2007 11:32

Med tanke på hur väder och vind var i förra veckan då jag var i Halmstad så är jag riktigt glad över att vara inomhus och värmen...år fortfarande i morronrock för att det är så skönt he he he...

Hoppas du har och får en bra dag

Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

19 september 2007 11:37

Solen skiner som bara den här med. Hoppas du får en mysig stund med boken och sussa gott.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

19 september 2007 15:16

Du är en poet... du har en unik förmåga att få mycket att låta så vackert! När du skrev hos mig "vrider lite på dig så att du inte törnar in i grenar och snubblar över stenarna..." så var det vackra ord som värmde! Vem kan förmedla en sådan vacker känsla av några grenar och en sten...? Jo... du kan verkligen göra det!

Ha en underbaraste dag.. med lite tvätt och mycket bok!

Kram.. MIN vän..!

Ps. Du vet att du allt som oftast följer mig under dagen.. och jag vet att din magnetröntgen går bra!!! Kram igen..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Lallis

Lallis

19 september 2007 16:21

Ja, här blåser det faktiskt inte så värst och det har varit ett underbart väder idag. Soligt och härligt. Ta det lugnt du idag tycker jag.
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Tierra

Tierra

19 september 2007 16:46

Hej vännen !

Ett stort TACK för stöttande och värmande ord... betyder massor !

Ha en riktigt trevlig kväll nu !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

19 september 2007 17:37

Ja, inte gör det något att du somnar, du behöver nog vila både kropp och själ ibland.
Hoppas att kvällen blir bra nu!
Bloggen har varit lite seg måste man säga, trots uppgradering....
Kramar

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 10:43

Kärleksdravel: Tack! Ja, gå du inomhus och mys i morgonrock!!! Hoppas att allt är väl! Kram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:03

gulligagumman: Ja, Tack ska du ha, har nog nästan sussat mest hela tiden i karusellåkningen... Hoppas dagen blev fin hos dig! kram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:10

Elisabeth: Tack, vännen! Oftast rinner orden fram av sig självt och ibland så fort att jag måste rensa bland dem, sortera ut vad som ska eller inte ska komma nu, sen eller då...

Jag tror att det kommer att gå bra, det måste det helt enkelt...

Det blev bok och karusell... kramar på dig, vännen min och jag hoppas att du har det någorlunda lugnt och skönt omkring dig!!!

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:19

Lallis: Lugnt var ordet...

Kram

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:20

Tierra: Det är så lite så, är bara glad om det man tänker kan hjälpa!

Kram på dig!

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:21

trollpackan: Ja, sova är något jag börjar bli duktig på vid det här laget:))

Bloggen ÄR seg ibland...

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards