Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Håhåjaja....

Av maria - 21 september 2007 10:29

Jag har varit på lite "tivolibesök" igår och idag och det var rätt utdragna och elaka små besök, därav min frånvaro här... När det blir så där häftiga åk så tar det all ork och tankeverksamhet ifrån en ganska länge... Jag ska nog inte sitta uppe allt för länge nu heller, får återkomma korta perioder under dagen...


Här är det i alla fall okejväder... Har lite oro för min mormor som åkte in på sjukhus igår men mamma har åkt dit, så vi väntar på att få höra läget... Tonåringarna är lediga ifrån skolan idag så de börjar väl att vakna nu...


Själv gick jag i säng igen direkt på morgonen, jag hann upp och tillbaka så att säga...


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Helena

Helena

21 september 2007 11:04

Hoppas verkligen att din dag blir bra,det måste vara så jobbigt att bli så avskuren från allt.
Jo det är jag som gör korten så tack för komplimangen.=)
Jag gör dem mest för att ge bort till nära & kära men jag har även sålt några av dem.
Kul när andra vill betala för mina kort,det känns lite overkligt.=)
Det är ett jättebra sätt att tömma hjärnan på,när jag sätter mig vid pysselbordet så försvinner allt annat.=)
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Gisan

Gisan

21 september 2007 11:04

Hoppas att det blir bättre under dagen. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
malve

malve

21 september 2007 11:11

Hoppas att det blir bättre framåt dagen...
kram!

http://malves.blogg.se

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:43

Helena: Tack, vännen! Ja, det är lite jobbigt när man liksom inte klarar ett dyft men nu hoppas jag att det ska lätta lite idag i alla fall...

Jättefina kort! Har du färdigt material som du pysslar med eller gör du allt från grunden? Låter som ett trevligt pyssel i alla fall...

Kramar

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:43

Gisan: Tack! Kramar

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 11:44

malve: Tack, vännen! Kram

 
Annelie

Annelie

21 september 2007 11:55

Din stackare när hela jorden snurrar.Hoppas den har lugnat sig nu och att den fortsätter så. Hoppas att du får en riktigt fin fredag nu/kramar och ta hand om dig

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 12:18

Annelie: Tack, vännen! Det har blivit liiiite bättre men det borgar ändå för att det förmodligen blir bättre undan för undan nu... Kanske man kan få en bra kväll och morgondag...

Kramar på dig, vännen!

 
trollpackan

trollpackan

21 september 2007 12:21

Jobbigt för dig, med de här "snurrattackerna"...trist att bli orkeslös, måste vara jobbigt för både kropp&själ så att säga..
Hoppas att det blir bättre nu under dagen och sitt inte för länge vid datorn då.
Kommer in igen lite senare och tittar till dig!
Kramar

http://trollpackan

 
Elisabeth

Elisabeth

21 september 2007 12:30

Det där tivolit verkar ha en riktigt dålig berg- och dalbana...eller? Jag tycker dom kunde slå igen det där tivolit för gott - så du fick kliva av!!
Måste ju vara ett eländes elände att alltid ha, och aldrig veta när nästa attack kommer! Jag tycker verkligen så himla synd om dig!! Ibland, och sällan, brukar jag få yrsel för att jag har druckit för dåligt... och jag tycker det är väldigt obehagligt! Tänk om jag då skulle ha det som du??? Jag skulle bli galen!!
Ha det gott.. bästa bästa vän!!

Varmaste kramar!

Ps. Hoppas allt ok med din mormor...!?

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 12:30

trollpackan: Ja, de är ju inte roliga i alla fall men det verkar kunna klarna i huvud och öron här idag, hoppas på det så att jag kan få en bra kväll och kanske en okej morgondag, så att jag kan göra något...

Nej, jag kikar in lite nu och då vid datorn, mest vilar jag...

Kramar

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 12:33

Elisabeth min vän, jo det var en god ide:)) "slå igen tivolit" fniss, det vore något det...

Jo, jag förstår hur du menar och ibörjan trodde jag att jag skulle bli galen men man vänjer sig, inte vid yrseln men vid att hantera det när det kommer... Jag har ju attacker så många gånger i veckan så det blir väl så att man finner strategier... Jag sover:)) Många gör det:))

Mormor har jag inte fått höra något om ännu, vi väntar...

Hoppas att du får en dag med guldkant på vännen min!!!

Kramar

 
Helena

Helena

21 september 2007 12:51

Jag köper kartong som jag delar och har som kort.Sen köper jag finare papper och dekorationer som jag använder på kortet.
Motiven är stäplar som jag stämptat upp och färglagt med akvarellpennor som jag sedan drar ut med vatten.
Ja det är en jätterolig hobby oxå är det kul att ge bort kort man gjort själv.
Om du är intresserad så finns det en blogg där man kan läsa om både hur man gör kort och scrappar albumsidor.
www.scrappiz.se
Om du tycker det verkar roligt så kolla in allt material man kan köpa.
www.scrapbodan.se eller stellas.se
Det finns mycket kul att göra trista höstdagar.=)
Hoppas det går bra med din mormor.
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

maria

21 september 2007 14:17

Helena: Tack! Jag har inte hört något ifrån mamma ännu men vi väntar tålmodigt...

De sidorna ska jag kolla in, man kan ju prova!

Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards