Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Godmorgon dagen mitt i veckan!

Av maria - 26 september 2007 06:45

Vaknade ovanligt tidigt idag, före klockan, måste ju innebära att vi kommer i säng i tid i alla fall, hoppas jag...

Vi ska väl försöka oss på en promenad idag igen. Muskler och leder kändes okej när jag steg upp idag, skönt! Vi har talat om att när vi nu tar så långa promenader så skulle vi egentligen ha lite kaffe med oss och ta en lite paus på något vackert ställe:)

Det regnade här igår eftermiddag och kväll men nu är det uppehåll, hoppas att det fortsätter så... Jag skulle ha kunnat ägna mig åt lecablocken som ska byggas ihop till en hylla vid badkaret men eftersom jag inte bär så tungt oc otympligt i trappor (håller fingrarna i kors:)) så gör jag inte det innan maken burit in det hela...

Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Hhelena

Hhelena

26 september 2007 07:31

Hoppas ni får en skön promenad.
Låter som en bra idé att vänta på maken istället för att bära själv.=)
Jag är hemma hela dagen om du får tid att sätta dig och beställa.
Du kan hojta till även om jag inte är online,kan tänkas att jag är i närheten ändå.=)
Ha en mysig dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Tierra

Tierra

26 september 2007 08:59

God morgon vännen !

Tittar in en stund och läser här hos dig. Hoppas du också får en fin dag !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

26 september 2007 09:03

Godmorgon vännen...Hoppas din promenad blir skön med en kaffepaus o allt =)

Ha en underbar dag Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
malve

malve

26 september 2007 09:05

Mysigt med fikapauser :)
Hoppas att ni får fint väder på er promenad. Kram:)

http://malves.blogg.se

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 09:12

Helena: Ja det blev en skön promenad men lite jäktig, det var lite annat som skulle bli gjort:))

Jo, jag tänkte nog att jag skulle ta och kika igenom det hela igen och se vad som lockar mig i pappersväg. Jag hojtar!!!

Ha en mysig och lugn dag!!! Kram

 
Ingen bild

christina

26 september 2007 09:13

Önskar dig också en bra förmiddag och dag
Kram vännen min

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 09:53

Tierra: Godmorgon på dig! Hoppas på en fin dag för dig oxå, vännen!

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 09:54

Kärleksdravel:Tack, vännen! Hoppas du får en fin dag du oxå! kram

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 10:46

malve: Ja, det kan vara riktigt mysigt med lite fika på vägen särskilt om man tar dessa längre promenader:) Kram

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 10:46

Sockertopp: Tack, vännen! Kram

 
Annelie

Annelie

26 september 2007 16:49

Skönt när man vaknar utan klockan, då känner mansig mer utvilad=) Klokt avdig att inte bära själv. Hoppas dagen varit bra/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

26 september 2007 16:53

Annelie: Ja, det är skönt och tänk att jag kan vara klok ibland oxå:)) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards