Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Jo, det blev en promenad

Av maria - 27 september 2007 10:10

idag oxå men nu är jag rätt slut så jag ska ta och vila lite innan jag tar min cyberpromenad!!!


Det blev sol här som visserligen kommer och går lite men det är skönt när den är framme!!! Vi hade fått mycket post som jag tog in när vi kom hem, Hobbe och jag, men inget roligt... Bara underlag för fritidsräkning att fylla i, det har man ju bara lust att glömma:))


Ska som sagt vila en stund nu och hoppas på att dagen fortsätter bra för alla och utan snurr för mig men... Det vet man aldrig!

 
 
malve

malve

27 september 2007 10:42

Vilken vacker bild! Har ni frost nu?
Hoppas att det känns bättre efter vilan! kram:)

http://malves.blogg.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

27 september 2007 10:42

Du är så duktig med dina promenader...lite avis att du har orken....Men har man hund så måste man väl på nått sätt.
Hoppas du får en bra dag

Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

christina

27 september 2007 10:48

Du är duktig som tar dina promenader....ha en riktigt skön dag vännen
Kram

 
Filifjonkan tassar införsiktigt halt på löven

Filifjonkan tassar införsiktigt halt på löven

27 september 2007 10:55

Godförmiddag frun. Filifjonkan tackar stort för hjälpen och skötseln av hennes blommor.Det var väldigt snällt av dig.Överräcker en liten bukett med krysantmum i höstfärger med en matchande rosett på.Skönt vara blogghemma igen allt i vanliga gängor,Ser du vittjat din postlåda näe inte så ofta det kommer något roligt fast ibland så och då blir man genast gladare, Nu får du vara försiktig med dig inget snurr idag utan en bra dag till dig.kramis

http://filifjonkan-se

 
Ananasens

Ananasens

27 september 2007 11:31

Du är verkligen duktig med dina promenader. Just ni hittar jag bara massa ursäkter att inte komma iväg. Får väl skäll hos sjukgymnasten idag kanske.

Hoppas du slipper för mycket karusell idag.

Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Annelie

Annelie

27 september 2007 11:59

Det håller jag tummarna extra hårt för...inget snurr för dig.
Vi har tyvärr bara trist väder idag..ingen sol så långt ögat kan nå ;-)
Ha det fint ta hand om dig/kramar

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:09

malve: På vissa fläckar riktigt tidigt på morgonen så är det lite frostigt men inte såsom på bilden... Hoppas att du får en bra dag! Kram

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:10

Kärleksdravel: Jo, jag vill orka och jag ska ju gå mycket... Så jag försöker lite extra, du vet:)) Ha en fin dag, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:11

Sockertopp: Tack, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:14

Så Filifjonkan, jag får lov att sopa undan de hala löven tror jag eller oxå sätter jag någon av pojkarna på det, de är hala inte bara för fjonkor för marior med dålig balans, kan gå illa...

Så rart av Filifjonkan att komma med blommor så här, tack, tack... Förstår att fjonkan tycker att det är skönt att komma hem igen, det kan vara roligt ett tag att se annat men sen vill man hem... Hoppas att fjonkan får en fin dag och att solen lyser! kramen på sig!

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:15

Ananasens: Jag försöker att knata på med dem... Ha inte dåligt samvete, du har ju varit sjuk, det tog tid för mig att komma igång igen efter förkylningen... Så det kommer... Ha en bra dag! Kram

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 12:16

Annelie: Tack, vännen! Kanske skulle börja med ett mantra:) Inget snurr, inget snurr.... Nä, det lät inget vidare! Synd på vädret, hösten är vackrare i sol:) Hoppas att dagen blir bra! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards