Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Godmorgon Fredag!!!

Av maria - 28 september 2007 06:47

Ja, nej, jag är väl ingen helgnisse så där men jag väntar ju på morgondagen, Lördag!!! Måste påminna maken att ringa dem som ska komma så att allt är klart och inga missar sker.


Idag ska vi försöka oss på en promenad, igen då... Ja, promenerandet kommer väl att hålla på ett tag:) Minstingen kom nyss och tyckte att det var skönt att det var fredag så att det var helg sen, han behöver väl vila lite kan jag tänka...


Jag missade ett par saker i min beställningsiver igår och det är band i olika kvalisorter... Ska kika på det idag!


Jag hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

 
 
Helena

Helena

28 september 2007 07:17

Godmorgon!
Vad bra att det var fler en ni som reagerat på fritids konstigheter.
Det är ju oftast lättare att få igenom förändringar om man är många.
Kika på du,det är ingen brådska.
När det gäller band så beställer jag bandpaket varje månad,det kostar 50kr med frakt.
Det är ett bra sätt att samla på sig lite band,jag har alltid varit nöjd med de paket jag fått.
Du hittar dem på www.pappersbiten.se
Jag tror att hon lägger upp ett nytt paket idag men då får du det i början på november.
Med lite tur finns de som skickas ut nu i början på oktober kvar.=)
Ha en skön dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

28 september 2007 07:40

Hmm..ja, det är aldrig fel att vila innan helgen så man njuta av den mycket...Hoppas att din lördag blir så bra som du önskar nu..
höres!
kramar

http://trollpackan

 
Tierra

Tierra

28 september 2007 08:46

God morgon !

Bra att ni står på er när det gäller det där med barnomsorgen... man betalar ju knappast bara för förvaring av barnen... det måste finnas ett större engagemang från personalen, för som sagt man betalar ju för det.

Hoppas du slipper "busiga öron" idag och att du får en fin fredag och en skön helg !

Varma hälsningar, Tierra

http://filmjolk.blogspot.com

 
christina

christina

28 september 2007 08:48

Önskar dig en skön fredag och en skön promenad idag....
Kram vännen

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 september 2007 10:23

Godförmiddag...promenad idag sa du..hmm här får man lägga stenar i fickorna då så man inte blåser bort antar att du har ett hyfsat väder idag då- Så det skall bli helgfrämmande då kan vara roligt men det blir mycket extrajobb du får vila idag så du har friska batterier för helgen. Va missade du beställa saker..hmm det brukar snarare bli för mycket beställt åtminstone om man är en Filifjonka,,borde kanske gå på kurs hos dig att lära mig lagom och missa..kan du skriva ett "missmanual" fniss.jaja nog om det nu är det frukosttime ha det bra vännen.

http://filifjonkan-se

 
Elisabeth

Elisabeth

28 september 2007 10:25

Ja, jag för min del tänkte drömma om en sista minuten resa till Bahamas.. och åker imorgon!! Det vore väl nåt! Kanske drömmen åtminstone tar mig så långt bort som till....Coop! Typ!

Nej, jag bara skojar till det lite! Å inte har jag någon särskild lust att åka till Bahamas heller...hellre då till Egypten! Någon gång i framtiden...!

Hoppas du får en härlig dag.. utan tivolibesök!!

Varmaste kramarna...

http://himlastigen.blogspot.com

 
Helena

Helena

28 september 2007 10:32

Nä mannen jobbar idag det är jag och mamma som ska hälsa på sonen.=)
Titta på du vännen!

http://www.vildaelle.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:34

Helena! God förmiddag på dig! Jo, det var så skönt att det var flera som reagerat på samma saker som vi...

Det lät ju klokt att köpa på sig lite varje månad så, till slut har man ju lite att välja på då:))

Jag ska in dit och kika och jag gör så att jag skriver en kommentar hos dig om jag finner någon mer stämpel jag gärna testar! Tack vännen för all hjälp!

Hoppas att du får en bra dag och att kroppen vill det mesta du vill! Kramar

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:36

trollpackan: Ja, fniss, de kanske inte kommer de heller, som ska laga skorstenen, jo, det tror jag, de har inte hört av sig i alla fall! Vi får just nu ut alla matos i det nya badrummet i källaren:)) Ha en fin dag och kramen på sig!

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:37

Tierra: Tack, vännen! Vi hoppas på obusiga o tråkiga öron istället:)

Ja, man betalar faktiskt för något annat än förvaring, det var bra, den ska jag ta med mig om det blir ett samtal med rektorn någon gång:))

Hoppas på en solig helg för dig, vännen!

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:49

Sockertopp: Tack vännen! Och det önskar jag oxå dig!!! Kram

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:52

Jo då Filifjonkan det blåser lite men inte värre än att det går att promenera och det var skönt! Missmanual, fniss, säger du, tja, det är nog bara att vara lite lagom virrig så blir det lite missar till både höger och vänster, dessvärre kan man missa på så sätt att man beställer dubletter oxå:)) Hoppas på att det lugnar ner sig i vinden hos er så det slipper bli så tungt i fjonkans fickor av stenar:) Kramis

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:54

Elisabeth: Åh, Egypten.... Det skulle jag oxå vilja se! Ja, vi kan väl drömma på lite om pyramider och kameler då!!! Hoppas att din dag blir bra, vännen min! kramar

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:59

Helena: Vad synd, jag tyckte ni talade om att han kanske kunde få vara ledig idag:( Då får du ha en bra dag med mamma och sonen! Kram

 
Hannele skrattar

Hannele skrattar

28 september 2007 22:38

Helgnisse, det är jag nog :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

29 september 2007 08:58

Hannele: Så, en helgnisse är du:)) Ja, jag vet inte riktigt vart jag fick ordet ifrån men...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards