Direktlänk till inlägg 29 september 2007

Nu är det Lördag:))

Av maria - 29 september 2007 08:51

Vi väntar på skorstensfejarna som skulle dyka upp här runt nio! De får dessvärre inget vidare väder att arbeta i för här regnar det... Men det har de väl kanske varit med om förut...


Igår eftermiddag så mådde jag inte så bra, det var ingen riktig attack men jag var så sjögungig och illamående att det tog hårt på mig, därav att jag inte skrev något här... När jag började att känna mig något bättre så var alla hemma och minstingen ville ha sällskap vid bollibompa så jag satt i soffan och mös med honom:)


Nu hoppas jag att skorstenen ska bli iordning idag och att vi ska få in braskaminen så att den inte står ute längre... Jag ska faktiskt ta och göra en äppelpaj här på morgonen för jag fick en kasse med äpplen ifrån mormor av mamma igår:) Mums!


Jag hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

 
 
gulligagumman

gulligagumman

29 september 2007 09:12

Låter som det blir en rätt lugn och mysig lördag idag för er.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

29 september 2007 09:16

gulligagumman: Japp, en rätt lugn lördag tror jag, jag ska bara pyssla med "vanliga" saker och inte renovera något:)) Kram

 
Helena

Helena

29 september 2007 10:01

Hoppas ni får ordning på skorstenen idag.
Vad mumsigt med äppelpaj.=)
Ha en bra dag vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Filifjonkan sniffar,,,

Filifjonkan sniffar,,,

29 september 2007 10:02

Sniff sniff...öppnar dörren till köket är det här det luktar äppelpaj??..hej Maria jaha du bakar idag med! Ja det är ju inget uteväder precis. Skönt att du är lite bättre idag och hoppas sotarn klara skorsten fast det regnar,, Ta det lite vilsamt idag då du ..det är helg,

http://filifjonkan-se

 
trollpackan

trollpackan

29 september 2007 10:32

Mmm...så du ska baka äppelpaj idag?
Jag hittar många godsaker lite här och där när jag är ute och cybervandrar idag!
Mmm...hos Filifjonkan blir det bullar, kardemumma, så goda så, och även hos gulligagumman...
Blir det paj över så är jag en kandidat!Mums!
ha det bra!
kramar

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

29 september 2007 17:55

Helena: Pajen blev god! Skorstenen vet vi inte riktigt ännu men det verkar okej:)) Kram

 
Ingen bild

maria

29 september 2007 17:56

Jodå, Filifjonkan, paj blev det här o god blev den med... Och skorstenen ordnade nog de:)) Trots regn!!!

 
Ingen bild

maria

29 september 2007 17:58

trollpackan: Jodå, jag la märke till att det var mycket bakande i cybern idag:)) Man kan ju inte låta bli att förföras av dessa ljuvliga dofter:) Ledsen men skorstensfejarna och 14 åringen var paj sugna men imorrn bakar jag lite paj för att frysa in, kom förbi då så kan du få lite... Kramar o ha en fin kväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards