Direktlänk till inlägg 2 september 2007

Så nu har det blivit lite

Av maria - 2 september 2007 18:16

mat i magen och en ljuvlig besiktning...


14-åringen följde med och både han och jag har snusat ordentligt på den lille gossen och storasyster förstås... Storasyster var blandad, först var det jättekul men när henner mamma berättade att bebisen skulle vara där jämt och sova med dem och sånt då drog storasyster öronen åt sig... Då passade min lilla present till henne bra och sysselsatte henne ordentligt... Ja, moster kan ibland!!!


Mamman och pappan såg lite trötta och omtumlade ut men det ska de ju vara... Vi andra, vi var bara och snusade och kände och höll i det lilla knyttet... Till och med 14-åringen satt med knyttet i famnen bra länge, jag blev lite feg först men sen satt jag med knyttet i famnen jag med... Välkommen lilla knytte!!!


Nu hoppas jag på en bra kväll för alla även en trötter som jag!!!

 
 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

2 september 2007 18:30

Mysigt att snusa på knytte. Ha en skön kväll!

http://http;//ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

maria

2 september 2007 18:32

Nina: Det var det, så mysigt så, skulle kunna gå över igen men det kommer fler dagar... Ha en skön kväll, vännen!!!

 
trollpackan

trollpackan

2 september 2007 19:41

Mmm...sånt där kan smitta, det vet du väl*fniss*? ha det bra!

http://trollpackan

 
Ingen bild

Sotaren

2 september 2007 20:02

Hej Maria :)

N har haft en bra kväll hos syster såg jag, trevligt :) Hoppas att det går bra för dom och många lykoönskningar till nykommlingen :)

Så det går inge bra för "gubben med staketet, hoppas att det går bättre för han :)

Hur mår du idag då? Bättre får jag hoppas :)

Många kramar / Sotaren

 
Gisan

Gisan

2 september 2007 20:11

Jag är övertygad om att moster kan massor för både storasystern och den nye lillebrodern. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Lallis

Lallis

2 september 2007 21:53

Åh, men så härligt att få snusa bäbis:)
Kram Lallis

http://www.knasigamamman.se

 
Gisan

Gisan

3 september 2007 06:00

God morgon-kramar till dig!!!

http://gisan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 07:09

trollpackan: Jo, jag vet att det kan det... Men jag har passerat den gräns då det fortfarande var okej, jag menar man måste ju se till hur det är och vad som sker... Men visst suger det till i mammatarmen... Tur att det finns dessa små till låns så här... Ha det så himla bra!

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 07:10

Sotaren: Jo kvällen var bra och dagen var rätt okej...

Nej då maken hade problem med att det han ville ha inte fanns att köpa... Nu har han snickrat ihop en egen lösning och en grind är uppsatt,den andra blir klar i veckan...
Kramar

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 07:11

Gisan: Tack!!! Lite kan man nog men jag är övertygad att det går så bra så... Mamman o pappan är rätt inkörda nu... Kramar

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 07:12

Lallis: Åhhh, det var så gott, kanske tar mig en till liten snusning idag... Kram

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 07:12

Gisan: Godmorgon kramar till dig oxå!!!

 
Annelie

Annelie

3 september 2007 09:45

Trots sunda förnuftet, så kan man ju inte låta bli att bli lite bebissjuk, när man känner doften från dom små liven =)

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

3 september 2007 10:00

Annelie: Precis så är det!!! Trots det där förnuftet... Tur att förnuftet råder här just nu och så får man ta en snusning hos andra...:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards