Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Det börjar bli kväller...

Av maria - 23 september 2007 18:04

Trädgårdsskjulet har fått sitt golv och taket är klart, men inte takpappen, den får komma nästa helg, likaså dörrarna och lite småpul... Oljan måste vi köpa hem så att vi kan olja det så står det sig över vintern...


Hittade en lite rolig vinkel att fota projektet ifrån... Inifrån och ovanifrån...


Fast detta var innan hela taket blev lagt... Tyckte det var lite häftigt att se in i det så här...


Nu ska minstingen duscha och göras iordning för kvällen, imorgon är det lekis igen...


Jag hoppas att alla får en fin och bra kväll!!!

 
 
gulligagumman

gulligagumman

23 september 2007 18:55

Det var en bra bild, smart. Hoppas du får en fin söndagkväll.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

23 september 2007 19:11

gulligagumman: Ja, jag tyckte att det var lite annorlunda i alla fall... Jag önskar dig en fin kväll och nu är väl arbetsdagen över, hoppas jag. Fast jag vet hur arbetsdagen ofta fortsätter med annat när man kommer hem*ler*. Kram

 
Ananasens

Ananasens

23 september 2007 20:46

Då har ni fått lite gjort i helgen.
Måla huset låter som ett stort projekt för nästa sommar.

Hoppas dagen varit bra och att hunden blivit hämtad.

Kram

http://dagenstankar.wordpress.com

 
Ingen bild

maria

23 september 2007 23:11

Ananasens: Jo, det är ett stort projekt, särskilt som inte maken vill att jag står på stegar:))

Hunden har blivit hämtad så nu hoppas vi på att inte vår ställer till ofog....

Kram

 
Elisabeth

Elisabeth

23 september 2007 23:45

Hej vännen! Ser att du har haft fullt upp idag - ingen vilodag hos dig inte! Fast du, och kanske maken också, skulle behöva det..?

När jag läste om kiss-olyckan med hunden... åhhh.. då tyckte jag verkligen synd om dig! Jag vet då inte vad jag hade gjort... sålt den till bättre behövande kanske? Nej, jag bara skojar... men nog skulle jag ha blivit sur!!

Ha det gott... och ta det lugnt! Du är viktig för så många...!! (även för mig..!)

Varmaste kramar..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Steffe

Steffe

24 september 2007 01:10

Tur man har en bärbar dator vred och vände på det ett tag innan bilden klarnade. Och fin blir den HA DET BÄST!!

http://lyckligpappa.blogspot.com

 
Gisan

Gisan

24 september 2007 06:11

Det är verkligen aldrig stiltje hos er :-) Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Hannele

Hannele

24 september 2007 08:41

Så trevligt, vi har inget trädgårdsskjul.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 11:45

Elisabeth: Vännen min, visst skulle vi nog behöva det, jag tror vi tom skulle behöva åka bort en sväng, bort ifgrån hus och bort ifrån barn och djur... En dag, någon gång så kanske...

Ja, hunden var jag inte glad på men men, det blir nog bra med lite ättika...

Hoppas att du fått en god natts sömn nu!!!! Kramar

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 11:46

Steffe: Hihi, så det var lite knep och knåp då.... Ja, det blir bra det här och ska bli skönt att kunna ställa in allt för vintern i oxå... Ha det bäst du oxå!!!

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 11:47

Gisan: Näpp:)) Kramar

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 11:48

Hannele: Ja, det ska bli skönt att kunna ställa in allt i under vintern... Inget trädgårdsskjul säger du men ni kanske har ett garage istället!

 
Di

Di

24 september 2007 17:57

Jag blir lite avis..vill också ha en sån fin bod :) må bäst!

http://diqueen.blogg.se

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 20:09

Di: Ja, det är ju skönt att kunna ha förråd utomhus... Slippa krångla ner gräsklippare och sånt i källaren, vi har ju bostad i källaren!!! Ha det bäst du oxå, vännen!

 
Annelie

Annelie

25 september 2007 16:30

Ja det var ett annorlunda sätt att fota på =) Det blir fint...Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 16:55

Annelie: Jo lite annorlunda och det är kul... Det blir jättebra faktiskt, skönt! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards