Direktlänk till inlägg 24 september 2007

Godmorgon vardag igen!

Av maria - 24 september 2007 06:53

Eftersom lånehunden blev hämtad redan igår så fick vi vakna av väckarklocka här på morgonen...


Lillesyster kommer och möter upp på väg till lekis, så går vi på promenad sen. Det ska bli skönt, förra veckan blev ju sisådär, eftersom hela veckan var som ett töcken av tivoli... Hoppas att denna blir något bättre.


Idag kommer braskaminen hit, maken har lovat ut sig till lite pianobärande ikväll, hoppas att han är rädd om ryggen!


Jag hoppas att alla får en bra förmiddag!!!

 
 
gulligagumman

gulligagumman

24 september 2007 07:49

Detsamma till dig, vännen.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

christina

24 september 2007 08:27

God morgon min vän
Låter härligt med braskamin....
Skönt att ni får vakna av väckarklockan igen :)
Ha en riktigt skön dag
Kram

 
malve

malve

24 september 2007 08:34

Härligt att få vakna av väckarklockan. Själv väcks jag för det mesta av 7-åringen. Och om han någon gång sover längre så brukar minstingen vara så vänlig att väcka mej istället. Annars sover hon till framåt sju.

Hoppas att din dag och vecka blir bra. Här ser det lovande ut. Strålande sol.
Kram:)

http://malves.blogg.se

 
Helena

Helena

24 september 2007 08:45

Jag hoppas den här veckan blir riktigt bra för dig.
Vad mysigt ni kommer att få det i höstrusket med en braskamin.
Vi har en skorstenslös spis som vi eldar i när vi vill ha det lite mysigt men det är ju inte samma sak som en braskamin.
Hoppas du får en skön promenad.
Kram vännen!

http://www.vildaella.blogg.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

24 september 2007 09:08

Gomorron vännen, här känns hösten idag trots den utlovade värmen. Har gjort höstfint i trädgården... Nu ska jag strax ut på promenad med hundarna. Knät känns bättre så jag börjar försiktigt o vill få rutin som du med promenaderna.

kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 10:39

gulligagumman: Tack, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 10:42

Sockertopp: Tack vännen! Ja, det ska bli skönt med braskaminen och nu har maken börjat pula ihop badkaret oxå och det längtar vi med efter... Ha en skön dag! Kram

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 10:43

malve: Vet precis hur det är, alla pojkarna har varit otroligt morgonpigga fram tills tonåren då har det blivit tvärtom... Hoppas att du får en fin dag, vännen! Kram

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 10:45

Helena: Tack, vännen! Det blev en himlans promenad som synes ovan:)) Jo, jag hoppas på en bättre vecka än förra, den var lite i häftigaste laget...

Det är ändå något visst med att elda!

Ha en fin dag, vännen! Kram!

 
Ingen bild

maria

24 september 2007 10:47

Dubbelörnen: Ja, det är höst även om det är sol, de höstdfagarna är ju underbara!!! Skönt att knät är bättre, det är så jobbigt när man blir beroende av mående för att kunna gå...

Hoppas att du får en skönt promenix, sakta men säkert...

Kramar

 
Annelie

Annelie

25 september 2007 16:32

Hoppas han klarade ryggen. Brorsan som varit flyttkarl, säger att det är det jävligaste..trots bärselen och pirror..Han nekade ofta just sådana jobb...tungt och dåligt betalt sa han/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 16:54

Annelie: De fick ge upp försöket... Idag beslutade de sig för flyttgubbar, då hade de dessutom tur att de tog det:)) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards