Direktlänk till inlägg 25 september 2007

Godmorgon Tisdag!

Av maria - 25 september 2007 06:58

Denna vecka längtar jag nästan efter att den ska gå undan, i alla fall fram till lördag, då kommer den som ska fixa skorstenen... Sen ska ju elementen i källaren upp snart oxå, det blir nog trevligare att duscha och så småningom bada om det är varmt och skönt i badrummet... Men skorstenen, det känns bra, på lördag... Man skulle ju kunna tro att det bara är att elda sen men så är det ju inte, det är regler och regler...


Här går det inte att se vad det ska bli för väder men maken sa mig att det ska bli regn åt eftermiddagen/kvällen till så promenaden ska jag försöka mig på att ta på morgonen... Var lite stel i leder och muskler när jag steg upp i morse...


I övrigt så har jag fått ett par böcker som jag ska hämta ut, det gick fort ifrån beställning till leverans!


Jag hoppas på en bra förmiddag för alla!!!

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

25 september 2007 07:14

Gomorron vännen! Här har vi det ljuvligt varmt för at vara slutet av sep. +13 o vindstilla... Idag blir min Strängnäs dag så jag får ta min promenad där vid Mälaren i stället...

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
malve

malve

25 september 2007 08:15

God morgon. Både min man och jag trodde att det var onsdag idag. Som tur var fick sonen oss tillbaka till ordningen. Gympa idag.
Och nu tänkte jagskriva att det redan är onsdag...förvirrad är förnamnet...:)
Men det går nog fort ändå, ska du se.
Vi måste beställa hem ved. Annars går det ju inte att elda, även om man har en eldstad...:)
kramar:)

http://malves.blogg.se

 
gulligagumman

gulligagumman

25 september 2007 08:17

Oj vad ni har att göra! Hoppas ni snart kommer i ordning snart. Ha en fin tisdag!

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

christina

25 september 2007 08:38

ja det är mycket med bestämmelser...
skönt när ni fått det klart.
Önskar dig en riktigt bra dag min vän
Kram

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 10:00

Dubbelörnen: Visst är det varmt!!! Här svettas man:)) Ja, men Strägnäs är ju vackert att promenera i, så det blir nog bra! Kramar

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 10:02

malve: Jag känner igen det med rådvillhet om dagarna... Man undrar ibland... Ja, i år måste vi oxå köpa ved men nästa år så har vi så mycket träd att fälla så då har vi nog ved för ett tag framåt:)

Hoppas du får landa i att det är tisdag nu då!!! Kramar

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 10:03

gulligagumman: Jo, det är väl en del att göra men det får gå den takt som en orkar i:)) Ha en fin dag! Kram

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 10:04

Sockertopp: Jo, och man ska hitta bland dessa regler oxå:) Det ska bli så skönt när det blir klart... Ha en underbar dag, vännen! Kram

 
Annelie

Annelie

25 september 2007 16:40

Hoppas ni sluppit regn. Här har vi det fint/kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

25 september 2007 16:50

Annelie: Vi slapp regn på förmiddagen men sen kom det... Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards