Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Det är onekligen väldigt

Av maria - 27 september 2007 15:06

busigt i öronen idag, men än så länge så står och sitter jag ju i alla fall upp och det är inte dåligt det, även om jag kan erkänna att ibland blir man less på det...


Har fått hem minstingen idag, det var en ganska skön promenad som vi fick,  inte helt dumt för honom att få varva ner lite och snickesnacka en del... Pojkar i den åldern och kanske mest på grund av tre storebröder vill gärna vara coola har jag fått höra idag. Ja inte det med storebröder men just det coola:) Säger då det...


Har suttit och försökt att tänka ihop vad jag behöver i detta kortmakeri men jag blir alldeles blind av alla dessa saker och benämningar så jag vet varken ut eller in, mitt i den vilsenheten så dyker äldsta sonen upp på msn och han verkade inte må så bra. Vet inte riktigt vad som felas, han tycker bara att hela den här grejen med livet suger, som han uttryckte sig... Kanske han tyckte att jag inte var till någon vidare hjälp heller för jag kan ju inte bara hålla med, lyssna ja, men hålla med nej...


Jag hoppas att alla får en fortsatt bra eftermiddag och kväll!!!

 
 
Helena

Helena

27 september 2007 15:20

En sån period hade min son oxå när han var typ 19 år,en jobbig period att gå igenom för både föräldrar och barn.
Hoppas det löser sig,det gjorde det för oss.
Kram vännen!

http://www.vildaella .blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 17:35

Helena: Det hoppas vi att det gör, känns lite att man inte har honom här så att man ser honom oftare än vad vi gör...

Kram på dig och ha en bra kväll!

 
trollpackan  funderar

trollpackan funderar

27 september 2007 18:37

Det är ju det man som mamma kan göra, lyssna. Tror inte att de alltid behöver ha medhåll faktiskt, tror att det är bra med ett annat perspektiv på saker och ting.
kramar

http://trollpackan

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 19:12

trollpackan: Välkommen hem, vännen! Hoppas att du har haft det bra, det har jag ju läst iof...:) Jo, du har nog rätt i att man kan inte ge medhåll alltid, det är inte alltid det som behövs så att säga!

Kram på dig!

 
Di

Di

27 september 2007 19:23

Hoppas du får en härlig kväll! Sköt om dig och njut av dagen!:)

http://diqueen.blogg.se

 
Ingen bild

maria

27 september 2007 19:27

Di: Tack ska du ha! Jag försöker... Jag hoppas på att du får en himla mysig kväll!

 
Annelie

Annelie

28 september 2007 00:14

Tror att det kan vara svårt ibland att acceptera sig till skaran vuxen. Allt blir genast helt annorlunda när man får stå på egna ben, även om det är det man strävar efter.
Jag tror inte heller han behövde ditt medhåll, snarae ett behov att få ventilera sig.Kram

http://rospinglan.blogg.se

 
Ingen bild

maria

28 september 2007 10:21

Annelie: Jo, det har du nog rätt i och det är inte så himla enkelt att "bli" vuxen så där... Man måste ju få ur sig någonstans... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards