Direktlänk till inlägg 29 maj 2007

Jag andas....

Av maria - 29 maj 2007 18:58

Jag lever jag finns, på jorden, på webben!!!!


Tack gode för mobil internetanslutning!!!! Yeah! Jag är connected igen... Det finns inte ord för hur det har känts att vara utan internet, bloggen och allt.... Men nu är jag tillbaka, dock med mycket att göra fortfarande så jag får lov att prioritera och ransonera tiden... Maken och sönerna är rädda för att om jag får tillgång till bloggen så kommer jag inte att hinna lika  mycket i huset.


Vilket stök vi har, det är kartonger och kassar och säckar överallt. Duschen har inte kommit, telefonledningarna har något brott så telia måst komma, vi är med andra ord utan telefon... Som sagt man vet att man lever....


Ska snart kika in till alla jag brukar men..... först ska jag betala räkningar.... Inte lika roligt, jag lovar....


Kramar till alla som behöver

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

29 maj 2007 21:17

Skönt att få ett livstecken fr dig! Har fått mailet... pepning kommer ;)
Ta det lugnt o stressa lagom. Vi packade bara upp det vi behövde för stunden o kläder för sommaren. Alla vintergrejer o annat tog jag tag i under hösten.

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

29 maj 2007 21:37

Yeah! Allt är sig likt igen! Ta´t lugnt nu! Nu är ni där och kan ta det med ro!

 
Ingen bild

maria

29 maj 2007 22:15

Jaaaa!!! Nu är det som vanligt igen!!!

Jag tar det med ro och låter kartongerna och säckarna stå... Jag fortsätter hellre med klinkring i källare osv så att vi får så kallade rena ytor...

Hoppas bara att duschen kommer snart, annars får jag ta till nödlösningar. Skrattar...

Kram på er och det är MYCKET skönt att vara tillbaka!

 
elaina

elaina

29 maj 2007 23:54

Welcome back!
Lugn å fiiiiin: ANDAS...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

30 maj 2007 08:12

elaina: Tackar, det är så skönt att vara här igen!

Jag vet, lugn o fin andas.... Jag gör det jag lovar! Andas in och andas ut....

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

30 maj 2007 12:23

Välkommen tillbaka! Roligt att se dig här igen :-)
(Tänk på att det inte finns någon lag som säger att man måste göra allt så snabbt...)

STORA KRAMAR till dig med!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

30 maj 2007 15:18

Tack ska Fru Fundersam ha!

Det känns faktiskt lite lättare nu när man
är i huset dygnet runt... Man gör lite här och där, mest med de här värdsliga sakerna som man inte förstår hur mycket de är värda förrän man står utan dem, såsom tvättmaskin och dusch... I övrigt pular vi på lite mer lagom...

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 oktober 2007 18:31

särskilt jag själv... Jag gav upp och har nu suttit och fnurlat på en ny blogg, en som går snabbt och som inte nekar mig inträde och som inte får lust att kasta ut mig då och då:)) Jag har trivts jättebra här på bloggagratis men jag har så lite tid d...

Av maria - 29 oktober 2007 07:02

Nu blev jag ju glad när jag kom in på bloggagratis och inte sur... De ska i eftermiddag påbörja arbetet med den nya servern så nu ska det nog fungera som vanligt snart igen:)) Det längtar jag efter!!!   Idag är dagen halvdan redan i från start så att...

Av maria - 28 oktober 2007 08:00

Men vem vet hur länge:) Jaha, dagarna har varit blandade med snurr och öronbus samt att jag då och då kommit in på bloggen och tänkt mig en liten cyberpromenad och så har jag inte kommit någonstans... Så jag tror att det måste vara en kombination av ...

Av maria - 26 oktober 2007 19:30

Dubbelörnen jag är på bristningsgränsen vad det gäller tålamodet med bloggen just nu....   Dagen har inte varit så bra, var redigt yrslig redan vid frukost och inte blev jag gladare över att jag inte kunde komma in på bloggen för att skriva, ännu min...

Av maria - 25 oktober 2007 12:49

och en smörgås, det behövde jag... En promenad är avverkad eller avnjuten, vilket som går bra... Ett stycke shoppingtur är oxå avverkad eller avnjuten dock inte med resultat att jag fick med mig det jag skulle ha hem men en hel del annat jag inte vis...

Presentation

Omröstning

Hur har du hittat hit:
 gjorde en sökning på nätet av något och sidan dök upp
 som en länk hos en annan blogg
 någon tyckte att jag skulle kika in här
 genom en kommentar som du lämnat någonstans
 jag bara slözappade runt på olika bloggar
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards